יועצי ביטוח בריאות

יועצי ביטוח בריאות

נסיעה לחול היא במרבית המקרים חוויה מהנה במיוחד. יחד עם זאת, גם כשאנחנו מעבר לים אנחנו חשופים כמובן לסיכונים שונים – ועל-מנת שנוכל לצאת לחופשה בראש שקט כשאנחנו יודעים בוודאות שיש כיסוי לכל מצב בעייתי אפשרי, מומלץ להצטייד בביטוח בריאות ייעודי במסגרת ביטוח נסיעות לחול.

ביטוח בריאות חול כולל תשלום עבור הוצאות שייגרמו לנו אם נידרש לטיפול רפואי בחוץ לארץ – פינוי לבית חולים, טיפול נמרץ, אשפוז, פינוי מוטס לארץ במידת הצורך, תרופות, ייעוץ רפואי, טיפול חירום לשיניים ועוד. עוד כיסויים של ביטוח נסיעות לחול הם עבור איתור וחילוץ, העברת גופה, חבות כלפי צד שלישי ואם תרצו גם אובדן מטען, גניבת מכשירים אלקטרוניים ועוד.

חשוב להבין כי עלות כל טיפול רפואי בחול עלולה להיות גבוהה מאוד, ועל כן חשיבותו הרבה של ביטוח זה. מי שמורשה למכור לנו ביטוחים לחול הוא סוכן ביטוח אלמנטרי. סוכני ביטוח אלמנטריים מתאימים ללקוחותיהם גם ביטוחי רכוש (דירה, תכולה, רכב וכו'), ביטוחי תאונות אישיות ועוד. רמת השכר של סוכן ביטוח אלמנטרי שכיר נעה בין 6,000 ש"ח לחודש למתחילים לבין 15,000 ש"ח לחודש למנוסים (לא כולל עמלות ובונוסים). סוכן ביטוח אלמנטרי עצמאי עשוי לזכות בהכנסות גבוהות אף יותר.

הדרך הטובה והמהירה ביותר להפוך לסוכני ביטוח אלמנטריים היא ללמוד לימודי ביטוח במסלול המתאים במכללת אורין שפלטר. המסלול כולל 6 קורסים – במקצועות יסודות הביטוח, ביטוח רכוש, ביטוח תאונות, כלכלה, סטטיסטיקה ומימון וחשבונאות. בעלי תואר אקדמי רלוונטי פטורים מ-3 הקורסים האחרונים, אבל גם ללא כל ידע קודם או זיקה לעולם הביטוח ניתן לעבור את כל 6 המבחנים תוך שנה וחצי עד שנתיים. לאחר השלמת הלימודים מסייעת המכללה לבוגרים באמצעות חברת ההשמה שלה (שנמצאת בקשר ישיר עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל) או באמצעות סוכנות הביטוח שלה (שמספקת למי שרוצה להיות עצמאי גב כלכלי ומעטפת לוגיסטית יקרת ערך בראשית הדרך).

דילוג לתוכן