יועצי משכנתאות פרטיים לימודים

יועץ משכנתאות עוזר ללקוחות לנסח את הבקשות שלהם מול הבנקים, וליצור את תמהיל המשכנתא המתאים להם ביותר. היועץ עובד בשיתוף פעולה מוחלט עם הלקוחות שלו, עד להשגה של התנאים האידיאליים עבור ההלוואה. היועץ חוסך עבור הלקוחות מבחינת התשלומים החודשיים, ומאפשר להם לקבל משכנתא שהם אכן יכולים לעמוד בה. יועץ משכנתאות עובד במוסד פיננסי או במסגרת הבנקים. כמו כן, לאחר רכישה של ניסיון מקצועי, ניתן לעבוד בתור יועצי משכנתאות פרטיים.

קורס ייעוץ משכנתאות

הלימודים עבור יועצי משכנתאות פרטיים מכינים את הסטודנטים לעבודה באחד המקצועות הפופולריים ביותר בעולם התעסוקה של ימינו. במסגרת הלימודים נלמדים כל מסלולי המשכנתא הקיימים כיום בשוק העבודה, והסטודנטים מתנסים בכל החישובים הרלוונטיים בעזרת מחשבון בדיקת זכאות ומחשבון משכנתא. כמו כן, הסטודנטים מתנסים ביצירת תמהיל משכנתא עבור הלקוחות, ובהגשה של בקשה מנומקת לבנקים השונים. מטרת המכללה הינה להקנות לסטודנטים ידע פרקטי ותיאורטי מקיף, שיוכל לשרת אותם בפועל במהלך עבודתם בתחום.

ההכשרה מתקיימת ללא תנאי קבלה כלשהם ובסיומה הסטודנטים מקבלים תעודת סיום קורס ייעוץ משכנתאות און ליין. כחלק מדרישות ההכשרה, על הסטודנטים לעבור בחינה סופית ולהגיש עבודה מסכמת. ההכשרה מתאימה עבור סטודנטים המעוניינים לרכוש מקצוע מרתק ומכניס, המאפשר לעבוד בתחום מיד בסיום הלימודים.

יועצי משכנתאות פרטיים לימודים
לימודים מקוונים במכללת אורין שפלטר

קורס יועצי משכנתאות מומלץ מתקיים באופן פרונטלי ומקוון. לימודים אונליין נותנים לסטודנטים אפשרות לרכוש השכלה מקצועית ואקדמית בזמן ובמקום שנוח להם. לפיכך, מכללת אורין שפלטר מציעה הכשרה מקוונת ברוב המסלולים המוצעים על ידי המכללה.

רוצים להירשם ללימודים במכללה שלנו? מעוניינים לקבל פרטים מפורטים על הקורס ועל אפשרויות התעסוקה הקיימות בסיום הלימודים? אם כן, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שלנו.

דילוג לתוכן