יועצת משכנתאות בבנק

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לקבל החלטות חשובות בנוגע להתנהלות מול הבנקים. יועצת משכנתאות עובדת ביחד עם הלקוח, בשביל להשיג עבורו את התנאים האידיאליים עבור העסקה. העבודה בתחום יכולה להתנהל כעצמאים או כשכירים, במסגרת הבנקים או מוסד פיננסי מתאים. 

יועץ משכנתאות שעובד במסגרת הבנק הוא בעצם עובד של הבנק. הוא מחויב לטובת הלקוח אבל גם למעביד שלו. לכן במידה ולקוחות מעוניינים בייעוץ אובייקטיבי ללא פניות, הם יפנו ליועץ משכנתאות פרטי. 

יועצת משכנתאות בבנק

יועצת משכנתאות בבנק מבטיחה לעצמה שכר חודשי קבוע והכנסה יציבה ואפשרויות לקידום בתפקיד. היועצות שעובדות באופן עצמאי צריכות לבנות את העסק הפרטי שלהן בעצמן. עניין לא פשוט בעולם הכלכלי של ימינו. אבל השכר על העבודה יכול להגיע לסכומים גבוהים במיוחד, זאת תוך שנים מעטות בלבד. רוצים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות?

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד עבור יועצי ויועצות משכנתאות, שיעזור לכם למצוא הדרך המקצועית המתאימה ביותר עבורכם. במהלך הקורס תרכשו כלים לעבוד כעצמאים או כשכירים ותוכלו להנות בסיום הלימודים מפורטל המשרות העשיר שלנו. לימודי ייעוץ משכנתאות במכללה שלנו, זאת ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע ולהשתלב מיידית במעגל העבודה. 

לימודי ייעוץ משכנתאות וניהול תיקים

המכללה שלנו משיקה כבר שנים רבות מסלול לימודים מיוחד בייעוץ משכנתאות. בסיום לימודי ייעוץ משכנתאות תקבלו תעודה משולבת בניהול תיקים וייעוץ משכנתאות. המסלול שלנו הוא בן 15 מפגשים כל מפגש בן שלוש וחצי שעות אקדמיות. במהלך הלימודים תרכשו את כל הידע הנדרש בשביל עבודה בתחום, ותקבלו כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. אנחנו שמים דגש מרכזי על הכנה לעבודה מעשית. כולל פגישת ייעוץ בבנק עם יועץ בכיר. הפגישה בבנק מכינה אתכם הלכה למעשה לעולם העבודה. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? אתם מוזמנות ומוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן