יועצת משכנתאות וכלכלת המשפחה

אחד הדברים הכי חשובים לפני לקיחת משכנתא, הוא התאמה שלה לכלכלת המשפחה. לקוחות רבים רוצים לחסוך בתשלומי הריבית על משכנתאות, ולקצר באופן משמעותי את משך התשלומים. אבל צריך לתכנן זאת בצורה מדויקת, בשביל לא להגיע להחזר של התשלום החודשי. במקרים אלו הלקוחות מסכנים את הנכס, והם יכולים למצוא את עצמם ללא הדירה ועם תביעה מצד הבנק. לכן, הדרך הטובה ביותר היא להתייעץ עם איש מקצוע בתחום, מומחה למשכנתאות ולכלכלת המשפחה.

יועצת משכנתאות וכלכלת המשפחה

 יועצת משכנתאות וכלכלת המשפחה, עוזרת ללקוחות לנהל בצורה נכונה את ההתנהלות מול הבנקים. היועצת משיגה עבורם את המשכנתא האידיאלית בתנאים המתאימים להם. לפני הגשת הבקשה לבנקים, היועצת יושבת עם הלקוחות ובודקת לעומק מהי יכולת ההחזר שלהם. לשם כך עליה לברר עם הלקוחות מה השכר החודשי שלהם, האם מקומות העבודה שלהם אכן יציבים, האם מתוכננת הרחבה של המשפחה בעתיד הקרוב והאם יש להם חסכונות או נכסים אחרים. שאלות אלו ועוד שאלות רבות נוספות, עוזרות ליועצת לבנות פרופיל פיננסי מדויק, ולהתאים את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם. יועצות משכנתאות פרטיות עוזרות למשפחות לתכנן את המהלך מול הבנקים ולהגיש את הבקשה, ומלוות אותם לאורך כל הדרך. 

לימודי ייעוץ משכנתאות, תוכנית לימודים והכנה לעבודה

ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע מבוקש מאוד. כיום יועצים מומחים לומדים את התחום במכללות השונות ברחבי הארץ. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד בייעוץ משכנתאות וניהול תיקים. במהלך קורס משכנתאות נעבור אתכם על כל המסלולים של המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בנוסף נתמקד גם בניהול משא ומתן מול הבנקים. במהלך הקורס נתלווה לפגישת ייעוץ בזמן אמת ונרכוש כלים מקצועיים לעבודה עם לקוחות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן