יועצת משכנתאות לימודים

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות להגיש באופן מסודר ומנומק את הבקשות למשכנתא עבור הבנקים. היועצים עוזרים ללקוחות לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים, ולנהל את המשא ומתן מול הבנקים. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים, רכישת נכס ותחילת החיים המשותפים.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס משכנתאות אונליין מקצועי המכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה מוקדמים והוא נמשך כחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותרכשו כלים פרקטיים לבניית תמהיל משכנתא עבור הלקוחות שלכם.

הקורס שלנו מאפשר לכם בארבעה חודשים בלבד, לרכוש מקצוע ולהשתלב בעבודה באחד הבנקים המובילים בארץ. הקורס מתאים גם עבור עצמאים מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. הקורס מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח ורואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה.

יועצת משכנתאות לימודים
תעודת יועץ משכנתאות

מכללת אורין שפלטר מעניקה לכם תעודת יועץ משכנתאות לאחר סיום כל החובות של הקורס. על מנת לקבל תעודה מהמכללה תצטרכו לעשות עבודה מסכמת ולעבור מבחן סיום קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסים והביטוח והתעודה שלנו בייעוץ משכנתאות תעזור לכם להשתלב בקלות בעבודה בתחום.

מעוניינים להירשם לקורס ייעוץ משכנתאות?

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר? מעוניינים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? אם כן! אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעזור לכם עם תהליך ההרשמה ולענות על כל שאלה שיש לכם בנידון.

דילוג לתוכן