יועצת משכנתאות שכר

יועצת משכנתאות מלווה את הלקוח לכל אורך הדרך. בשלב הראשון היועצות בודקות האם העסקה אכן מתאימה ללקוח. היועצת עובדת ביחד עם הלקוחות, בשביל לראות כיצד היכולת הפיננסיות שלהם מתורגמות לקניית דירה. עסקאות שנראות מעולה על הנייר, יכולות להיות מסוכנות מאוד עבור לווים עם הון עצמי נמוך ועם הכנסה לא מתאימה. התפקיד של היועצת הוא לבדוק שהלקוח מקבל על עצמו התחייבות שהוא יכול לעמוד בה.

יועצת משכנתאות שכר

 בשלב השני היועצות עוזרות ללקוחות לבנות את תמהיל המשכנתא האידאלי עבורם. התאמת משכנתא ללקוח צריכה לקחת בחשבון את כל הפרמטרים האישיים והכלכליים כגון, הון אישי, מצב משפחתי, תנאי עבודה, כל פרמטר רלוונטי חייב להיות חלק בשקלול הסופי. היועצות בונות תוכנית מסודרת של תשלומי המשכנתא החודשיים, ומתאימות את ההחזר החודשי ליכולת של הלקוחות. 

שלב שלישי של התהליך הוא כמובן המשא ומתן מול הבנקים. בשלב זה יועצות מקצועיות יכולות להשיג תנאים מעולים עבור הלקוחות. היועצות מגישות את הבקשה למספר בנקים בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר. המטרה היא כמובן להגיע לתוצאה נמוכה מהמחיר הממוצע בשוק. רוצים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות?

הכשרה לעבודה כיועצת משכנתאות

יועצת משכנתאות חייבת להיות בקיאה בכל מסלולי המשכנתא ולהיות מומחית למשא ומתן. בהתאם לכך, במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד עבור לימודי יועץ משכנתאות המכשיר אתכם לעבודה בתחום. הלימודים אצלנו מקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לצרכי הסטודנטים, ומקנים להם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. במהלך הקורס הסטודנטים שלנו מתלווים לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד מהבנקים. אנחנו שמים דגש מיוחד על התנסות תוך כדי לימוד בחישוב של תמהיל משכנתא באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. 

מעוניינות לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן