ייעוץ ביטוחי בריאות

לימודי ייעוץ ביטוחי בריאות מכינים אתכם בצורה מלאה לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם התעסוקה. יועצי ביטוח בריאות מעניקים שירות כולל ומקיף בתחום לאלפי לקוחות מדי שנה.

במהלך ההכשרה עבור יועצי ביטוח בריאות תדרשו קודם כל לעבור הכשרה מתאימה בתחום הביטוח האלמנטרי. על מנת לעבוד כסוכני ביטוח אלמנטרים תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח וסטטיסטיקה ומימון. כמו כן, תדרשו לעבור שני מבחנים מקצועיים ולעשות סטאז' של חצי שנה. לאחר הלימודים תוכלו להשתלב בקלות בעבודה בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ. לימודי ביטוח בריאות מתקיימים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית בהתאם לבחירת הסטודנט.

ייעוץ ביטוחי בריאות
לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי, תנאי קבלה

לימודי קורס סוכן ביטוח אלמנטרי מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שמעוניין לעבוד בתחום מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בתחום. הלימודים נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במסגרת הלימודים במכללה אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ומקנים לכם כלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות.

המטרה שלנו היא לעזור לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה ולמצוא את הסטאז' המתאים ביותר עבורכם. בסיום הלימודים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. בהתאם לכך, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי, הרשמה ללימודים

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים להירשם ללימודים במכללה? אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לפנות אל יועצי הלימודים שלנו. במסגרת שיחת הייעוץ תקבלו את כל הפרטים הנדרשים על הקורס ועל מועדי ההרשמה.

דילוג לתוכן