ייעוץ משכנתאות ופיננסים

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות להגיש את הבקשות עבור הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם. בשנים האחרונות חלה רפורמה מקיפה בתחום המשכנתאות, כולל הוספת מסלולים נוספים, עבור הלוואות לצורך רכישת דירה. יועצי משכנתאות מבצעים את עבודת התיווך המקיפה בין הבנקים והלקוח כולל עזרה בניהול המשא ומתן והתמודדות עם עורכי הדין, השמאים וכל מי שמעורב בתהליך המורכב של קניית דירה. בהתאם לכך, היועצים הם בעלי ידע מקיף בעולם המשכנתאות ובכל העולמות המשפטיים הקשורים לתחום. על היועצים לדעת גם על תחום הנדל"ן ועל הכוחות הפועלים בשוק.

לימודי ייעוץ משכנתאות מכשירים אתכם לעבודה מקיפה עם לקוחות, ומקנים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. לאחר סיום הלימודים, תקבלו תעודת סיום קורס שתאפשר לכם להתקבל בקלות לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

ייעוץ משכנתאות ופיננסים

קורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר

קורס יועצי משכנתאות מומלץ במכללת אורין שפלטר, מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. בסוף הקורס תדרשו לעשות עבודת סיכום ולעבור בחינה מסכמת. במהלך הקורס נתחיל עם מבוא לתחום המשכנתאות, ונעבור על כל הקריטריונים לקבלת אשראי. לאחר מכן, נלמד על כל סוגי העסקאות בתחום הנדל"ן, ואיך לנהל משא ומתן מול הבנקים. אנחנו מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע, ובהתאם לכך אתם זכאים במהלך הקורס לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים, עם יועץ מוביל שנבחר בקפידה על ידי המכללה.

רוצים להירשם ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם לקורס יועץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. היועצים שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הנדרש בנוגע לקורס במתכונת הפרונטלית או הדיגיטלית, ולענות על כל שאלה שיש לכם בנידון.

דילוג לתוכן