ייעוץ משכנתאות לימודים בצפון מסלול

מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות בשלוחה של מכללת אורין שפלטר בצפון, מכשיר אתכם לעבודה בתחום. יועצי משכנתאות אינם נדרשים להכשרה מטעם המדינה. אין להם מבחנים שעליהם לעבור או סטאז' שהם צריכים לעשות. אבל בפועל רק יועצים שעברו הכשרה מתאימה במכללה מוכרת יוכלו להשתלב בקלות במעגל העבודה.

הלימודים בתחום מתמקדים בצד המעשי של המקצוע, ומקנים לכם כלים לבניית תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות שלכם. במהלך הלימודים נעבור על כל מסלולי המשכנתא, נלמד איך לנסח את הבקשות עבור הבנקים, ונתנסה בחישובים מתאימים באמצעות מחשבון משכנתא וזכאות. בנוסף לכך, נתלווה לפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים בארץ. קורס לרכישת מקצוע שלנו מתאים עבור כל אחד מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש מאוד במעגל העבודה.

בשנים האחרונות ייעוץ משכנתאת הפך לברירת המחדל עבור זוגות צעירים המעוניינים לרכוש נכס. היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ועוזרים להם לחסוך בתשלומים החודשיים, לקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנקים, ומאפשרים להם להגשים את החלום לקניית דירה.

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

ייעוץ משכנתאות לימודים בצפון מסלול
לימודיים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר, מציעים עבורכם מסלולי לימוד והכשרה לעבודה, במגוון רחב של תחומים. יש לנו הכשרות מעשיות בייעוץ משכנתאות ולימודי ביטוח, ואנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורסים בתחום הנדל"ן ושוק ההון. אנחנו מעבירים קורסי  הכנה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. בנוסף לקורסים מתקדמים לסוכני ביטוח פעילים.

רוצים לקבל מידע עדכני על כל קורסים מקצועיים לנשים שאנחנו מלמדים אצלנו במכללה? מעוניינים לקבל ייעוץ מקצועי בנוגע למסלול המתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן