ייעוץ משכנתאות קורס מחיר

במהלך השנים האחרונות עלתה הדרישה ליועצי משכנתאות מקצועיים. מסלולים ללימודי ייעוץ משכנתאות השונים והשינויים שחלו בתחום, מקשים על זוגות צעירים לקבל החלטה מקצועית בנוגע לבניית תמהיל המשכנתא המתאים. בהתאם לכך, היועצים עוזרים ללקוחות קודם כל לנסח את הבקשה מול הבנקים. היועצים יודעים מה הבנק מבקש ואיך להשיג את התנאים האידיאליים עבור הלקוח. 

חלק מרכזי מהעבודה של היועצים הוא להתאים את הייעוץ לכלכלת המשפחה. לכן, תוכניות הלימודים השונות בתחום מקיפות לא רק ידע מקצועי במסלולי המשכנתא, אלא גם כלים להתנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים. ניהול משא ומתן מול הבנקים הוא החלק החשוב ביותר בעסקה, והוא מכוון כולו לטובת הלקוח. המחירים השונים של ההכשרות משתנים כמובן בהתאם לתוכנית הלימודים.

אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול מקצועי להכשרה, עם תעודת סיום קורס בסיום הלימודים. המסלול נמשך על פני חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. המחיר המלא של קורס יועץ משכנתאות ניתן למתעניינים בשיחת טלפון אישית או בפגישה במכללה. במהלך השיחה תקבלו את כל הפרטים הנדרשים על מסלול הלימודים ועל העלויות של הקורס. 

ייעוץ משכנתאות קורס מחיר

עבור מי מתאים הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות?

קורס ייעוץ משכנתאות, מתאים עבור כל מי שרוצה לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית, ללא תנאים מקדימים מיוחדים. לאחר ההכשרה תוכלו לעבוד באחד הבנקים המובילים בארץ, כיועצים בחברה מתאימה או לשלב את התחום עם העסק הפרטי שלכם. יועצי מס ורואי חשבון, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים יכולים בקלות להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסות, עם הוספת עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי. הלימודים מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים, ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלכן נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק המשכנתאות, ונתנסה בחישובים באמצעות מחשבוני משכנתא וזכאות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתחום? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום, אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן