ייעוץ משכנתא חומר לימוד

קורס ייעוץ משכנתאות נפרש על פני 15 מפגשים. תוכנית הלימודים כוללת הרצאות פרונטליות, סימולציות ותרגילים, פרקטיקום והדרכה ודיונים מעמיקים בנושא בכיתה. הקורס שלנו מועבר גם במתכונת מקוונת בהתאם לצרכים של הסטודנט. אנחנו עושים את הכל בשביל שכל אחד מכם ימצא את מסגרת הלימודים המתאימה ביותר עבורו. ליועץ משכנתאות לימודים מעשירים וקצרים יחסית לשאר המקצועות האקדמאיים אך עם מגוון אפשרויות תעסוקה.

במהלך הקורס נתרגל עבודה מעשית באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון לבדיקת זכאות. המחשבונים יועמדו לטובת התלמידים גם לאחר סיום הקורס. במהלך הקורס נעבור על כל מושגי היסוד בתחום המשכנתא, נלמד על הקריטריונים לקבלת אשראי, נלמד על כל המסלולים השונים ועל כל ההלוואות לצורך המשכנתא. תוכנית הלימודים שלנו כוללת חומר רקע עשיר בנדל"ן ובכל ההיבטים המשפטיים הדרושים לעבודה בתחום. כמו כן, אחד הנושאים המרכזיים הנלמדים אצלנו בקורס הוא מיסוי וחוזים. במידה ואתם רוצים לדעת בצורה מפורטת את כל הנושאים הכלולים בתוכנית הלימודים, פנו אלינו ונשלח אליכם עוד היום את הסילבוס המפורט.

ייעוץ משכנתא חומר לימוד

ייעוץ משכנתאות עבור מי זה מתאים?

ייעוץ משכנתאות פתוח עבור כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע בתחום. אין דרישות מיוחדות ותנאי קבלה ספציפיים. הקורס שלנו מיועד גם עבור מקצוענים בתחום הפנסיוני או הפיננסי, המעוניינים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי שלהם. בהתאם לכך לומדים אצלנו סוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים, יועצים עסקיים ומומחים לכלכלת המשפחה. 

ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לעבוד כעצמאים אבל תוכלו כמובן לעבוד גם במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. הכל בהתאם לכמה מרוויח יועץ משכנתאות באותה חברה והאם תנאי ההעסקה הללו מתאימים לכם. בסיום הלימודים תקבלו תעודה משולבת בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. בוגרי הקורסים שלנו עובדים כיועצי משכנתאות, מנהלי תיקים ומלווי פרויקטים והם נותנים שירות מקיף למאות לקוחות מדי שנה.

רוצים להצטרף אלינו אל הקורס הבא שלנו? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן