ייעוץ משכנתא לימודים

ייעוץ משכנתא, מכין אתכם למתן עזרה ללקוחות באחד מהרגעים המשמעותיים ביותר בחיים. היקף המשכנתאות השנתי בישראל, עומד על בין 90 מליארד ל-100 מליארד שקלים בשנה. כמעט כל זוג צעיר שמתחיל את חייו, לוקח משכנתא לצורך קניית דירה. רבים מהם נעזרים ביועצי משכנתאות מומחים לצורך קבלת ההחלטה. בהתאם לכך התחום נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות.

לימודי ייעוץ משכנאות במכללה שלנו, מקנה לכם את כל הכלים המעשיים לעבודה. כולל תעודה בסיום הקורס. ניתן להירשם לכל קורס יועץ משכנתאות שיש בשוק, בעיקרון החומר הוא אותו חומר אך הדבר שעושה את ההבדל הוא צורת הלימוד והיחס האישי לתלמידים על מנת להובילם להצלחה. השם של המכללה שלנו הולך אתכם לאורך כל הדלת ופותח עבורכם דלתות רבות. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם ומלווים אתכם בתהליך מציאת העבודה. יש לנו פורטל משרות עשיר עבור הסטודנטים שלנו, ושירות מיוחד של ייעוץ מקצועי.

ייעדי הקורס ותוכנית לימודים

יעדי הקורס שלנו הם קודם כל להכשיר אתכם למתן ייעוץ ללקוחות, ולבניית תמהיל משכנתא אידאלי עבורם. לכן נתחיל את הלימוד עם הכרה של כל מסגרות האשראי למשכנתאות ונדל"ן בישראל. בהתאם לכך, נלמד לעומק על כל 32 המסלולים של המשכנתא. נרכוש ידע וכלים נרחבים שיעזרו לכם לזהות את צורכי המשפחה. כך תוכלו לבנות תמהיל משכנתא מאוזן ומדויק שמתאים לצרכים של המשפחה ולתחזיות העתידיות שלהם. יועץ משכנתאות  טוב, הוא כזה ששם את צורכי הלקוח בראש סדר העדיפויות ומקשיב לצרכים שלו. במהלך הקורס נלמד גם אסטרטגיות של ייעוץ ממוקד. בנוסף לכך, נתמקד בכל סוגיות הנדל"ן ובסוגיות משפטיות נרחבות הקשורות לתחום. כמובן שנלמד גם על שיטות מכירה ועל דרכים יצירתיות לפנות ללקוחות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסגרת הלימודים?רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? אנחנו מזמינים אתכם עוד היום, לפנות אל יועצי הלימודים שלנו. אנחנו מעבירים את הקורסים שלנו במתכונת מקוונת או פרונטלית, בהתאם לזמן ולצרכים שלכם. פנו אלינו עוד היום ונשבץ אתכם כבר מחר לקורס הבא.

דילוג לתוכן