ייעוץ משכנתא לימוד

לימודי ייעוץ משכנתאות מתאימים עבור כל מי שרוצה לרכוש מקצוע ולעבוד כיועץ משכנתאות. העבודה בתחום היא במסגרת מוסד פיננסי או באופן עצמאי. בשנים האחרונות מסלולי המשכנתא רק הופכים מורכבים יותר ומסובכים. אדם מן הישוב אינו יכול לבצע תמהיל משכנתא אופטימלי עבורו. לכן לקוחות רבים פונים ליועצים מומחים בשביל לקבל את ההחלטה המתאימה. ובדרך כלל, אותם לקוחות פונים לחברת משכנתאות מומלצת שניתן לסמוך עליה ויש לה הוכחות בשטח. התחום אינו דורש הכשרה מיוחדת. אין רגולציה בנוגע לתוכנית הלימודים ולמבחנים הנדרשים. אבל כמובן שלימודים במסגרת מוסד מוכר ובעל שם הם כרטיס כניסה לעבודה. 

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום הפיננסים והמשכנתאות. אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות אנשי מקצוע המשתלבים בתפקידים בכירים במשרות נחשקות בכל רחבי הארץ. אם אתם מעוניינים לרכוש מקצוע והשכלה מעשית בתחום אתם יותר ממוזמנים להצטרף אלינו את קהל הסטודנטים של המכללה.

 יתרונות משמעותיים ללימודים במכללה 

הסטודנטים שלנו רוכשים בסיום הלימודים תעודה משולבת בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. התעודה שלנו מוכרת על ידי כל מקומות העבודה המרכזיים בתחום. בוגרי הקורס שלנו נהנים ממגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. בהתאם לכך, בסיום הלימודים תוכלו לעבוד כיועצים, מנהלי תיקים או מלווי פרויקטים. כמו כן תקבלו אישור לעבוד מול הבנקים ולהגיש מולם בקשות למשכנתא. כל הבוגרים שלנו מקבלים מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות ומסמכים הדרושים לתחילת העבודה. 

מכללת אורין שפלטר עובדת עם המרצים הטובים ביותר בתחום. אנחנו מספקים עבורכם לימודים מקצועיים ברמה הכי גבוהה שניתן. לקורס יועץ משכנתאות מחיר משתלם במכללה ומשתנה בהתאם למסלול הלימודים הנבחר. כמו כן, אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה להשתלבות מהירה במעגל התעסוקה. הרוב המוחלט של הסטודנטים שסיימו את הקורס במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

פנו אל יועצי הלימודים של המכללה שלנו עוד היום! וקבעו פגישת ייעוץ ראשונה. אל תפספסו הזדמנות להירשם ללימודים כבר בסמסטר הבא.

דילוג לתוכן