ייעוץ משכנתא מחיר

ייעוץ משכנתא עולה כסף ללקוחות, אבל רבים מוכנים להשקיע בדבר. זאת כמובן בתמורה לחסכון משמעותי בתשלומי המשכנתא החודשיים. יועצים מומחים, הנושאים ונותנים עבור הלקוחות מול הבנקים, יכולים לחסוך עבורם תשלומים ניכרים. באמצעות בניית תמהיל משכנתא מתאים, ניתן לחסוך בתשלומי המיסים ולקבל את אישור הבנק מיידית. בהתאם לכך בקשה מנוסחת היטב, העומדת בכללים של הבנקים, הסיכוי שלה להתקבל גבוה יותר. באפשרותכם לבחור ביועץ משכנתאות פרטי או לחלופין לגשת לחברה מוכרת של יועצי משכנתאות שתסייע לכם בתהליך.

ייעוץ משכנתא כולל, מתחיל עם ליווי של הלקוח מתחילת התהליך. קודם כל היועץ ביחד עם הלקוח, בונה ומתכנן את תמהיל המשכנתא האידאלי. היועץ מנהל עבור הלקוח את המשא ומתן מול הבנקים השונים. כמו כן היועצים בודקים עבור הלקוחות את טופסי החתימה על ההלוואה. במסגרת של ייעוץ כולל, היועצים מלווים את הלקוחות בשנים שלאחר החתימה. הם עומדים לרשותם בכל עת ובמידת הצורך מבצעים עבורם מחזור משכנתא ופעולות אחרות נחוצות. המחיר עבור שירות כולל, נע בין 4000 ש"ח לבין 7000 ש"ח, הכל תלוי ברמת הוותק של היועץ ובמומחיות שלו. אלו הם הסכומים המקובלים בתעשיית ייעוץ המשכנתא.

כיום מקובל לבצע גם ייעוץ מלא וגם ייעוץ חלקי לפני קבלת המשכנתא. ייעוץ חלקי כולל בניית תמהיל משכנתא אידאלי על ידי היועץ ביחד עם הלקוח, המלצה על הריביות לכל אחד מהמסלולים שנבחרו, והדרכה מפורטת על המשא ומתן מול הבנקים. את המשא ומתן עצמו עושים הלווים עצמם. התשלום עבור שירות חלקי נע בין 1000 ש"ח ל-2500 ש"ח. בשנים האחרונות הפך השירות החלקי לפופולארי ביותר.

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם ישירות לעבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, המקנים לכם ידע מעשי ממדרגה ראשונה. היתרון הגדול שלנו כמכללה, היא קודם כל תוכנית הלימוד המקיפה שלנו, איתה אנחנו עובדים כבר שנים רבות. בכל סמסטר אנחנו מעדכנים אותה בהתאם להתפתחויות החדשות בתחום. לימודי יועץ משכנתאות במכללה יעניקו לכם ידע רב וכלים מעשיים בהם תוכלו להשתמש גם לאחר סיום הלימודים הכל למען ההצלחה שלכם!

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל את תוכנית הלימודים המלאה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן