ייעוץ פנסיוני ארגון המורים

בעולם העבודה של ימינו גם מורים צריכים ייעוץ פנסיוני, שיעזור להם לקבל את ההחלטות הנכונות בנוגע לעתיד. לפני היציאה לגמלאות על המורים לפנות ליועץ בלתי תלוי. לצערנו, שירותי הייעוץ הניתנים במסגרת משרד החינוך, לא תמיד מבטיחים לעובד את הכיסוי הביטוחי המושלם עבורו.

יועצים בלתי תלויים הם אנשי מקצוע אובייקטים שהוסמכו לעבודה בתחום על ידי המפקח על הביטוח. היועצים נדרשים לעבור מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר ולעשות סטאז' של חצי שנה.  

אחד הדברים החשובים ביותר, הוא להבין מהן הזכויות המגיעות למורים במסגרת החוק. נציבות שירות המדינה אחראית על פרסום מדריך לגמלאות עבור המורים. המדריך בן חמישים עמודים דורש היכרות מעמיקה עם חוקי העבודה ועם המסלולים השונים של הפנסיה. לכן, מורים מן המניין אינם יכולים לעבור על המדריך בעצמם ולקבל החלטות מושכלות בנוגע לעתיד. בהתאם לכך, רבים פונים לייעוץ פנסיוני למורים, בשביל לנהל את כל ענייני החסכונות הפנסיוניים. 

ייעוץ פנסיוני ארגון המורים

ייעוץ פנסיוני, לימודים והכשרה מעשית לעבודה

ייעוץ פנסיוני הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הלימודים בתחום מכינים אתכם למעבר בהצלחה של מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, במכללת אורין שפלטר אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסוף התהליך למצוא עבודה. 

הלימודים מתמקדים בהכנה למבחנים ותרגול מעשי לקראת עבודה בתחום. אנחנו עובדים עם סימולציות ותיאורי מקרים, תוך כדי התנסות בפועל בעבודה במהלך לימודי ייעוץ פנסיוני. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח ומקנים לכם ידע מעשי ממדרגה ראשונה. בנוסף לאנשי המקצוע אנחנו עובדים עם מרצי המכללה שלנו, צוות מיומן שעובד איתנו כבר שנים רבות. 

הצטרפו אלינו עוד היום אל מסלול ההכנה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, פנו אלינו כבר עכשיו אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן