ייעוץ פנסיוני לימודים בצפון

מעוניינים ללמוד ייעוץ פנסיוני באזור הצפון? מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני ההסמכה בתחום במתכונת מקוונת, במיוחד עבור תושבי הצפון. המסלול שלנו כולל הכנה לששת המבחנים הנדרשים עבור הסמכת יועצים פנסיונים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ושני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה, אותו תוכלו להתחיל מיידית לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד.

במסגרת ההכשרה שלנו נכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ונקנה לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות בתחום. אנחנו עובדים טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

איפה עובדים יועצים פנסיוניים?

יועצים פנסיונים עובדים במסגרת הבנקים, וכל מוסד פיננסי מתאים המעניק שירות בתחום. כמו כן, לאחר רכישת ניסיון מקצועי מתאים, תוכלו לעבוד כעצמאים. היועצים מספקים עזרה מקצועית ללקוחות בניהול החסכונות הפנסיוניים שלהם, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וביטוחי מנהלים. התפקיד של יועצי פנסיה הוא לספק מידע אובייקטיבי ללקוח. בהתאם לכך, הם אינם מורשים למכור מוצרי ביטוח ואין להם כל זיקה לחברות הביטוח או גוף מוסדי אחר.

ייעוץ פנסיוני לימודים בצפון
ייעוץ פנסיוני, תנאי קבלה ללימודים

המסלול המקוון שלנו עבור תושבי הצפון מתקיים ללא תנאי קבלה. לימודי ייעוץ משכנתאות מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, לאחר סיום הלימודים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות שלנו עם עשרות משרות חדשות שמתעדכנות מדי יום ביומו.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ פנסיוני? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן