ייעוץ פנסיוני לימודי סוכן

סוכני ביטוח פנסיוניים חייבים לעבור הכשרה מקיפה בתחום, שבסופה הם צריכים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר השלמת ההכשרה תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים, משווקים או יועצים. לימודי סוכן ביטוח פנסיוני, מאפשרים לכם לעבוד כעצמאים מול חברות הביטוח והסוכנויות. היועצים עובדים בעיקר בבתי השקעות או במסגרת הבנקים והמשווקים עובדים כשכירים של חברות הביטוח ומוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים.

כמה מרוויח סוכן ביטוח?

התשובה לשאלה כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני, תלויה לגמרי בסוכן עצמו ובמאמצים שהוא משקיע בעבודתו. הסוכנים עובדים על בסיס עמלות על העסקאות, לרבות עמלת נפרעים ועמלת היקפים. השכר החודשי של הסוכן נקבע על ידי גובה העמלות.

ייעוץ פנסיוני לימודי סוכן

ללמוד ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודים מלא, המכשיר את הסטודנטים לעבודה בתחום הביטוח הפנסיוני. במסגרת ההכשרה הסטודנטים לומדים את כל מה שיש לדעת בתחום ומכירים לעומק את כל הפוליסות הרלוונטיות. מעבר לכך, הסטודנטים רוכשים מיומנויות חשובות הרלוונטיות לניהול וארגון של משרדי ביטוח, לרבות ניצול יעיל של הזמן ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ במהלך העבודה היומיומית.

מטרת ההכשרה הינה להקנות לסטודנטים את כל הכלים הפרקטיים, שישרתו אותם בפועל על בסיס יומיומי. הלימודים כוללים סדנאות, סימולציות ותרגולים תוך שימת דגש על האספקטים המעשיים של העבודה. מעבר לכך, לצורך נוחות הסטודנטים, כל שיעורי של קורס סוכן ביטוח אונליין מוקלטים, מה שמאפשר לצפות בהם בכל זמן נתון.

קורס סוכן ביטוח פנסיוני, תנאי קבלה

מסלול הלימודים במכללה אינו דורש תנאי קבלה מוקדמים והוא מתקיים בפורמט פרונטלי או אונליין לנוחיות הסטודנט.
רוצים להצטרף אל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני? פנו עוד היום אל יועצי המכללה שלנו, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן