ייעוץ פנסיוני לימוד עצמי

יציאה לפנסיה היא אחד הרגעים הכי משמעותיים בחייו של כל אדם. לאחר שנים של עבודה, הגיע הזמן לקצור את הפירות. כיום בעקבות המסלולים השונים של הפנסיה ותוכניות הביטוח, קשה מאוד לאדם מן הישוב לקבל החלטה מודעת בנוגע לכל החסכונות הפנסיוניים. ייעוץ פנסיוני לימוד עצמי הוא כמובן אפשרי. אבל הוא דורש המון השקעה וזמן. רוב האנשים בוחרים כמובן באופציה של ייעוץ מקצועי, על ידי אנשים המוסמכים לעניין. אנשים שעברו הכשרה מתאימה כולל מעבר של כל המבחנים בהצלחה. 

קורס ייעוץ פנסיוני

קורס ייעוץ פנסיוני דורש מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך על הסטודנטים לעבור סטאז' של חצי שנה. הלימודים בתחום מתקיימים במשך שנה וחצי עד שנתיים, הכל בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. יועצים פנסיונים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים. אבל תוכלו כמובן לעבוד כעצמאים בתחום. לימודי ייעוץ פנסיוני זמינים להרשמה במכללת אורין שפלטר המציעה מסלול לימודים מקיף ומקצועי המשלב ידע עיוני ומעשי להכשרה מלאה.

התפקיד של היועץ הוא לתת שירות ללקוחות בכל הנוגע לפנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות וחסכונות פנסיונים נוספים. השכר ההתחלתי בתחום הוא 7000 עד 9000 ש"ח בחודש והוא מטפס מהר מאוד עד לשכר של עד 15,000 שקלים בחודש. עבור עצמאים בתחום השמיים הם הגבול ותוכלו כמובן להגדיל את השכר עם הגדלת מעגל הלקוחות. מכאן ניתן להסיק שתפקיד סוכן ביטוח פנסיוני הוא מקצוע רווחי ומבוקש בימינו.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מכינים אתכם לעבודה עם לקוחות ומקנים לכם את הכלים הנדרשים לפתיחת עסק או להשתלבות במסגרת הבנקים. אצלנו כל סטודנט מקבל יחס אישי והכנה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר בארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? אל תהססו לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה עוד היום!

דילוג לתוכן