ייעוץ פנסיוני למורים

ייעוץ פנסיוני הוא אחד התחומים החשובים ביותר כיום בכל הנוגע ליציאה לגמלאות. יועצים פנסיונים מספקים ללקוח את כל המידע הנדרש עבורו בנוגע לחסכונות הפנסיוניים, ועוזרים לו לתכנן בצורה נכונה את תהליך הפרישה כולו. היועצים מספקים ללקוח מידע בנוגע למשיכת כספי הפיצויים, המיסוי על משיכת הכספים, מסלולי החסכון האופטימליים עבור הלקוח ועוד מידע אחר כנדרש. יועצי פנסיה בניגוד למשווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים.

היועצים אינם עוסקים בשיווק של מוצרים פנסיוניים או רוכשים פוליסות ביטוח עבור המבוטחים, תפקידם הוא לספק מידע בלבד.

ייעוץ פנסיוני עבור מורים

ייעוץ פנסיוני למורים הוא אחד התחומים החשובים שבהם יועצי פנסיה עוזרים ללקוחות. בניגוד למקובל לחשוב, גם מורים צריכים ייעוץ והכוונה בנוגע למיצוי של כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק. היועצים עוזרים למורים להבין לעומק את מדריך הגמלאות של נציבות שירות המדינה, ואת כל הסעיפים הרלוונטיים עבורם. היועצים עוברים עם הלקוחות על כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק ובודקים לעומק האם ההסכם עם המורה אכן משקף את מה שמגיע להם בפועל.

ייעוץ פנסיוני למורים

איפה לומדים ייעוץ פנסיוני?

על מנת לעבוד כיועצים פנסיוניים עליכם לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. במהלך ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ועוד שני מבחנים מקצועיים.

לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים בתחום מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה עבור המבחנים המקנים לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור אותם בהצלחה. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית ועוזרים לכם בסיום הלימודים וההכשרה המעשית למצוא עבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן