ייעוץ פנסיוני מסלול לימודים

ייעוץ פנסיוני הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. כיום כל מי שיוצא לגמלאות, נעזר ביועצים מקצועיים בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. כמו כן אנשים בשלבים מוקדמים יותר בחיים, שנים לפני הפרישה, כבר מכינים את עצמם לרגע שאחרי. לכן היועצים חייבים לדעת איך לשמר לקוחות לאורך השנים. לימודי ביטוח פנסיוני נלמדים במכללה במסלול מקיף ומאתגר המשלב ידע עיוני והכרת התחום עם שילוב ידע מעשי והתנסות במוצרים הפנסיונים השונים.

יועץ פנסיוני שיודע איך לעבוד עם לקוחות, ואיך לתת שירות מקצועי ואישי ברמה הכי גבוהה שניתן, הוא מצרך מבוקש. בהתאם לכך יש לנו במכללת אורין שפלטר מסלול לימודים מיוחד בתחום. ייעוץ פנסיוני מסלול לימודים במכללת אורין שפלטר מכין אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה.

ייעוץ פנסיוני הכנה לעבודה עם לקוחות

ייעוץ פנסיוני כולל מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן עליכם לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. לאחר סיום של ארבעת המבחנים המקדימים, ניתן להתחיל את הסטאז' של החצי שנה.

בסיום הלימודים המכללה שלנו עוזרת לסטודנטים שלה למצוא עבודה. יש לנו מספר גדול של משרות נחשקות בתפקידים יוקרתיים בחברות המובילות ביותר בשוק. כמו כן אנחנו עוזרים לכם למצוא את המקום המתאים ביותר עבורכם. שירותי הייעוץ המקצועי שלנו עומדים לרשות הסטודנטים בכל עת. עם מציאת העבודה תוכלו להתחיל לתת מענה ושירות תכנון פנסיוני מקצועי עבור לקוחותיכם הראשונים.

יועצים פנסיונים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים. אבל תוכלו כמובן לעבוד במסגרת מוסד פיננסי או פנסיוני מתאים או כעצמאים בתחום. הלימודים נמשכים במשך שנה וחצי עד שנתיים הכל בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. אנחנו עושים את המיטב בשביל להתאים את  תוכנית הלימודים אל הסטודנטים שלנו. בהתאם לכך יש לנו קורסים בשעות הערב וקורסים מקוונים. אם אתם מעוניינים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא. אנחנו ממליצים לכם לקבוע פגישה עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן