יסודות ביטוח לימודים

לימודי ביטוח מכילים שני מסלולים מרכזיים. מסלול אחד כולל את כל הקורסים המקצועיים בביטוח, בהם תלמדו את אחד מהמקצועות הקשורים לתחום. כל זאת בזמן מהיר יחסית וללא צורך במבחנים מיוחדים מטעם הרשויות. המסלול השני כולל את כל הקורסים המכינים אתכם לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. 

ביטוח לימודים

במסגרת הקורסים המקצועיים בלימודי  ביטוח תוכלו ללמוד חיתום עסקי, כללי או רפואי. כמו כן, יש לנו קורס מיוחד עבור רפרנט ביטוח המכין אתכם לעבודה בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות. במסגרת הלימודים לקראת הבחינות, יש לנו כמובן מסלול בביטוח אלמנטרי או פנסיוני. 

כל אחד מהסטודנטים זכאי לעזרה מקצועית וייעוץ מקיף, לפני קבלת החלטה בנוגע למסלול הלימודים. היועצים שלנו יושבים ביחד עם הסטודנט, ובודקים מהן ציפיות השכר שלו מהעבודה, ואיך הוא רואה את העתיד המקצועי שלו. כמו כן, לא לכולם יש זמן פנוי ואמצעים לעבור את ההסמכה בביטוח אלמנטרי או פנסיוני. לכן אנחנו ממליצים, במקרים מסוימים, לקחת קורס יסודות הביטוח מקצועי ובעתיד להשלים את ההכשרה הנדרשת. 

מכללת אורין שפלטר, הכשרה מלאה לעבודה עם לקוחות 

המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום הביטוח והפיננסים. במהלך השנים הכשרנו עשרות אנשי מקצוע וסוכני ביטוח לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מיטב המרצים בתחום ומספקים לסטודנטים שלנו לימודים ברמה גבוהה המשלבים בין תיאוריה למעשה. אנחנו שמים דגש מיוחד על לימודים מעשיים המכוונים לעבודה. כל החומר התיאורטי הנלמד אצלנו משרת אתכם במהלך העבודה, ומקנה לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בשוק. בסיום לימודי סוכן ביטוח הסטודנטים נהנים מפורטל המשרות העשיר שלנו כולל עזרה מקצועית בחיפוש עבודה. 

מעוניינים להצטרף אלינו ללימודים במכללה כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה! הבטיחו את מקומכם לסמסטר הבא והצטרפו אלינו אל קהל הסטודנטים שלנו.

דילוג לתוכן