יסודות הביטוח הרשמה

יסודות הביטוח הוא אחד המבחנים החשובים ביותר עבור הכשרת בעלי רישיון פנסיוני ואלמנטרי. ההכשרה דורשת לימודים של שנתיים לפחות, במהלכם תצטרכו לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. קורס יסודות הביטוח, הוא אחד מארבעת מבחני היסוד המשותפים לשני התחומים. כמו כן, תצטרכו לעבור שני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהתחומים. ההרשמה לכל אחד מהקורסים מתבצעת בנפרד.

חלק מהסטודנטים זכאים לפטור על קורסים מסוימים בעקבות הכרה בלימודים קודמים. לכן, אנחנו ממליצים לכל מי שרוצה ללמוד במסלול הפנסיוני או האלמנטרי לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

יסודות הביטוח הרשמה

איפה עובדים בעלי רישיון פנסיוני ואלמנטרי?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. הסוכנים מספקים מעטפת שירות מלאה בנוגע לפוליסות בתחום האחריות שלהם. הביטוח האלמנטרי מטפל בכל ביטוחי הרכוש והביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הביטוח הפנסיוני קשור לכל החסכונות בקרנות הפנסיה ובקופות הגמל וכספי הפיצויים. במסגרת הפנסיונית ניתן לעבוד גם כיועצים או כמשווקים פנסיונים. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות והם עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים. המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרי ביטוח פנסיוני ללקוחות.

האם ניתן לעבוד כסוכני ביטוח עצמאים?

סוכני ביטוח יכולים בהחלט לעבוד כעצמאים. העבודה כעצמאים היא על עמלת היקפים ועמלת נפרעים. עמלות חד פעמיות ורב פעמיות על העסקה. סוכנים רבים מתחילים את דרכם המקצועית כשכירים, ולאחר רכישת הניסיון המתאים הם יכולים לפתוח עסק עצמאי לבד או עם שותפים לדרך.

מתלבטים באיזה מסלול לבחור הפנסיוני או אלמנטרי? מעוניינים לקבל פרטים נוספים על תוכנית הלימודים ועל זמני ההרשמה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם, בכל שעות הפעילות של המכללה.

דילוג לתוכן