יסודות הביטוח לימודים

יסודות הביטוח הוא אחד מקורסי החובה עבור ההכשרה בביטוח פנסיוני או אלמנטרי. במסגרת ההכשרה, אתם נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים, עבור כל אחד מהמסלולים. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. ניתן להתכונן עבור המבחן ביסודות הביטוח באמצעות לימוד עצמי. אבל, אם אתם רוצים להכין את עצמכם בצורה מלאה לכל המבחנים, כולל המבחן הנוכחי, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי קורס מקצועי בתחום.

קורס יסודות הביטוח אונליין במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מושלמת למבחן. במהלך הקורס נעבור על כל החוקים הספציפיים בתחום הביטוח, נלמד על כל הפסיקות הרלוונטיות בתחום ועל תקנות מס הכנסה, ונושאים נוספים הנכללים בבחינה. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שתעברו את המבחן בהצלחה יתרה.

יסודות הביטוח לימוד עצמי
מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי

מסלול לימודי יסודות הביטוח במכללת אורין שפלטר בביטוח אלמנטרי ופנסיוני, כולל קורסי הכנה מעולים לכל מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. קורסי היסוד שלנו בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, מכילים את כל החומר הנדרש לבחינה. במהלכם נתרגל בפועל פתרונות של מבחנים, ונרכוש כלים מעשיים לעבודה בתחום. המטרה שלנו היא כפולה, להכין אתכם למבחנים, ולהקנות לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. המבחנים המקצועיים שלנו בכל אחד מהתחומים הפנסיוני והאלמנטרי, מועברים על ידי טובי המרצים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח. בנוסף לכך, בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא עבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים, על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן