יסודות הביטוח לימוד עצמי

בשביל לעבוד כסוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי נדרש רישיון מטעם המדינה. בכדי לקבל את הרישיון תצטרכו לעבור מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר ולעשות סטאז' של חצי שנה. אחד המבחנים החשובים ביותר הוא המבחן ביסודות הביטוח. מדובר בתחום לא פשוט הדורש השקעה מרובה בשביל לעבור את המבחן בהצלחה. לכן, רבים נעזרים בקורס מקצועי דיגיטלי או פרונטלי בשביל להתכונן בצורה הטובה ביותר לבחינה.

מכללת אורין שפלטר מאפשרת לכם ללמוד את קורס יסודות הביטוח אונליין במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. המכללה עובדת עם ספר לימוד עצמאי שנכתב על ידי גדולי המומחים בתחום הביטוח. לרשות הסטודנטים עומד אתר האינטרנט של המכללה ובו שפע עצום של תרגילים ופתרונות שיכינו אתכם בצורה הטובה ביותר לבחינה. בנוסף לכך, מאגר ההרצאות המצולמות שלנו עומד כולו לרשותכם.

  יסודות הביטוח לימוד עצמי

איך בנויה הבחינה ביסודות הביטוח?

המבחן ביסודות הביטוח הוא במתכונת אמריקאית והוא מורכב מחמישים שאלות. בשביל לעבור את הבחינה בהצלחה תצטרכו לענות על לפחות שלושים שאלות בצורה נכונה. הנושאים הנכללים בבחינה הם, עקרונות החוזים, חוקים ספציפיים בתחום הביטוח, תקנות מס הכנסה ועוד נושאים רבים נוספים. הקורס המקיף שלנו בתחום מכיל את כל החומר הנדרש למעבר בהצלחה יתרה של הבחינה. המכללה שלנו גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הקורס ביסודות הביטוח.

עזרה במציאת עבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים

בסיום לימודי יסודות הביטוח וההכשרה המעשית המכללה שלנו עוזרת לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות חדשות המתפרסמות מדי יום ביומו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן