יסודות הביטוח מבחנים

יסודות הביטוח הוא הקורס הבסיסי ביותר בהכשרה של סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים. בנוסף לקורס יסודות הביטוח אונליין, תצטרכו לעשות עוד שלושה מבחנים נוספים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. המבחנים מתקיימים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

במכללה שלנו אנחנו מלמדים את כל החומר הנדרש עבור מבחני הרשויות, ומתמקדים בהכנה מעשית לעבודה בתחום. המטרה שלנו היא שכל סטודנט יעבור את המבחנים בהצלחה, וימצא את מקומו בסיום הלימודים במעגל התעסוקה. לאחר הלימודים והסטאז', אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה, יש לנו שירותי ייעוץ מקצועיים ופורטל משרות עשיר עם הצעות מהחברות והסוכנויות המובילים ביותר בארץ.

סוכני ביטוח אלמנטרים ופנסיוניים נותנים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה, ואפשרויות הקידום בתחום רבות ומגוונות. בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, ניתן לעבוד גם כעצמאים ולפתוח עסק פרטי. העבודה כעצמאים משתלמת ביותר מבחינת השכר וככל שתתמקצעו יותר בתחום ותגדילו את מעגל הלקוחות, תוכלו להרוויח סכומים נכבדים ביותר.

/קורס-רפרנט-ביטוח/
לימודים נוספים בתחום הביטוח, רפרנט ביטוח כללי

בתחום הביטוח האלמנטרי יש לנו קורס מיוחד רפרנט ביטוח כללי, עבור אלו מכם שמעוניינים בהכשרה קצרה. הקורס מאפשר לכם השתלבות מהירה בעולם הביטוח ואפשרויות קידום רבות.

קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי כללי מכשיר אתכם לאחד התפקידים המאתגרים ביותר בתחום. הרפרנטים אחראים על כל העבודה מול הלקוחות ועל ניהול המשרד. עליהם להיות בעלי ידע מקיף ביסודות עבודת המשרד, עם רקע מעמיק בתחום הביטוח. זהו אחד המקצועות המבוקשים ביותר והוא מאפשר לכם לעבוד בחברות ובסוכנויות הטובות ביותר בארץ, ולהרוויח משכורת גבוהה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

על מנת לעסוק בתחום הביטוח יש צורך בידיעת יסודות הביטוח ובביצוע מבחנים ייעודיים. לימודי ביטוח מתקיימים במכללת אורין שפלטר במתכונת מקוונת או פרונטלית. במסגרת ההכשרה שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לימודי ביטוח מאפשרים לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה ומכינים אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה.

יסודות הביטוח מבחנים
לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי אונליין

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי אונליין, מכינים אתכם בצורה מלאה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ולשני המבחנים המקצועיים הנוספים בכל אחד מהתחומים. המבחנים במקצועות היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בביטוח פנסיוני תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. המבחנים המקצועיים בביטוח אלמנטרי הם בביטוח תאונות וביטוח רכוש. בשני התחומים הפנסיוני והאלמנטרי תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודים ביטוח פנסיוני נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים ולאחר ההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשותכם עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות אטרקטיביות מדי יום ביומו.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בישראל בתחום ההשכלה הפיננסית עם עשרות קורסים והכשרות מעשיות. המסלול שלנו בלימודי ביטוח הוא המקיף ביותר מבין כל המסלולים, והסטודנטים שלנו הם עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים. בנוסף למסלול המלא שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, אנחנו מלמדים קורסים והכשרות קצרות טווח עבור חתמי ביטוח ורפרנטים. המסלולים המקצועיים שלנו מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מבוקש בכמה חודשים בלבד. במסגרת ההכשרות המעשיות שלנו תרכשו ניסיון מעשי תוך כדי הלימודים, שיכין אתכם בצורה מלאה להשתלבות מהירה במעגל העבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על לימודי ביטוח במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן