יסודות הביטוח סיכום

יסודות הביטוח הוא אחד הקורסים לימודי יסודות הביטוח המרכזיים ביותר בהכשרה של סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. לצורך ההכשרה עבור סוכני ביטוח, אתם צריכים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

ארבעת קורסי המבוא בחשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, משותפים להכשרה הנדרשת עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. בכל אחד משני המסלולים, תצטרכו לעשות שני קורסים מקצועיים שונים.

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים, עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, ומספקים עבורכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה, בעזרת פורטל המשרות שלנו שעומד כולו לרשות בוגרי המכללה. בכל יום מתפרסמים בלוח המשרות, עשרות משרות חדשות מחברות הביטוח והסוכנויות המובילות ביותר בארץ.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסים והביטוח, עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות. במידה ואתם מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול קורס יסודות הביטוח אונליין, קבעו איתנו פגישה עם יועצי הלימודים שלנו או התקשרו אלינו עוד היום לפרטים נוספים.

יסודות הביטוח סיכום
עבודה כסוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

בתחום הביטוח הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות והם עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. המשווקים עוסקים בשיווק של פוליסות ביטוח ללקוחות מטעם החברות והסוכנויות השונות. מטרתם של הסוכנים הפנסיוניים לספק ללקוחות את המטרייה הביטוחית המשתלמת ביותר עבורם. הסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים. בתחום הביטוח האלמנטרי תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח בכל הביטוחים הקשורים לרכוש או לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש.

דילוג לתוכן