יסודות הביטוח ספר לימוד עצמי

קורס יסודות הביטוח הוא הקורס המרכזי בהכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. יסודות הביטוח הוא אחד מארבעת קורסי הבסיס הנדרשים עבור הכשרת סוכני ביטוח. ההכשרה כוללת ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, תצטרכו לעבור שני מבחנים נוספים בכל אחד מהמסלולים, הפנסיוני והאלמנטרי. בתחום הפנסיוני המבחנים הם במקצועית א' וגמר פנסיוני. המבחנים בביטוח אלמנטרי הם בביטוח תאונות וביטוח רכוש. במסגרת ההכשרה תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה, אותו תוכלו להתחיל מיידית עם סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד.

קורס יסודות הביטוח אונליין כולל ספר לימוד מקיף המכין אתכם בהצלחה למבחן. בכל אחד מהקורסים אצלנו במכללה, אנחנו מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למעבר בהצלחה של המבחנים ומקנים לכם סט כלים מעשי לעבודה בתחום.

 יסודות הביטוח ספר לימוד

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לימודים ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, כל מי שרוצה לעבוד באחד התחומים המבוקשים והמעניינים ביותר בשוק התעסוקה, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים. הלימודים נמשכים כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

הלימודים במכללה בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר לכל המבחנים. בהתאם לכך, המכללה שלנו גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר. כמו כן, לאחר מעבר בהצלחה של המבחנים ושל הסטאז' המתאים, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו שמתעדכן מדי יום ביומו.

הרשמה ללימודים במכללת אורין שפלטר

מעוניינים להירשם ללימודים במכללת אורין שפלטר אך מתלבטים באיזה מסלול לבחור? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. בפגישת הייעוץ נעבור אתכם גם על כל האופציות לעבודה העומדות בפניכם לאחר סיום הלימודים וההכשרה המעשית.

דילוג לתוכן