יסודות החשבונאות א

קורס יסודות החשבונאות נועד להקנות לסטודנטים את כל מושגי היסוד הנדרשים בתחום החשבונאות הפיננסית וכללי הדיווח הכספי. הסטודנטים לומדים על משמעותם של דוחות כספיים של גופים עסקיים, ואיך לנתח הלכה למעשה את הדוחות. לכן, קורסים רבים בתחום מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע, ומקנים לסטודנטים כלים לעבודה בפועל.

הקורס ביסודות החשבונאות הוא קורס חובה בהכשרה של סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. במכללת אורין שפלטר אנחנו מעבירים כבר שנים רבות קורס יסודות המימון הכנה למבחן הנדרש, ולכל המבחנים האחרים הנדרשים עבור ההסמכה.

יסודות החשבונאות א

לימודים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, נדרשים לעבור מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, הם נדרשים לעשות סטאז' של חצי שנה. בשני התחומים יש לעבור את אותם מבחנים במקצועות היסוד, ארבעה מבחנים בכלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות ויסודות הביטוח, לאחר מכן, תצטרכו לעבור שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד ניתן להתחיל כבר בסטאז' שאורכו חצי שנה.

הכנה למבחנים במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור ההסמכה, ומאפשרים לכם אף ללמוד במסלול משולב פנסיוני ואלמנטרי. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה, עומד פורטל המשרות העשיר שלנו, עם עשרות הצעות עבודה מדי יום מכל חברות הביטוח והסוכנויות המובילים בארץ.

אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר ועם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. בהתאם לכך, הסטודנטים של המכללה מאיישים את המשרות הבכירות בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן