כל מה שצריך לדעת על משכנתא

לקיחת משכנתא היא אחת ההתחייבויות הגדולות ביותר בחייו של כל זוג צעיר בישראל, ושל לווים רבים המעוניינים לרכוש דירה. משכנתא אינה התחייבות אחת אלא היא מורכבת ממסלולי משכנתא שונים המורכבים יחדיו, מה שנקרא בשפה המקצועית תמהיל משכנתא. בשביל לבנות תמהיל משכנתא מתאים ולנסח את הבקשות עבור הבנקים, נדרש ידע מקצועי בכל המסלולים השונים והקריטריונים לקבלת אשראי לצורך ההלוואה. בהתאם לכך, לווים רבים נעזרים בשירות מקצועי של יועצי משכנתא. היועצים עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, תמיד ניתן לפנות ליועצי משכנתא עצמאים בלת תלויים. בכל מקרה נתון, תפקידם של היועצים הוא לעזור ללקוח להגיש בקשה מנומקת עבור הבנקים, בהתאם למאזן ההוצאות וההכנסות של התא המשפחתי. היועצים לומדים את המקצוע במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ שם הם רוכשים את כל הידע המקצועי הנדרש בשביל לספק ללקוחות שירות מקיף בתחום.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות מסלול לימודים בייעוץ משכנתאות, המכשיר מדי שנה יועצים מובילים לעבודה עם לקוחות. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שמקנים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה שתתקלו בה במהלך העבודה.

כל מה שצריך לדעת על משכנתא

קורס ייעוץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. הקורס בנוי משלושה חלקים. בחלק הראשון נעבור כל התיאוריה ומערכת המונחים הנדרשים בשביל לעבוד בתחום. בחלק השני נלמד על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועל הקריטריונים לקבלת אשראי. בחלקו השלישי של הקורס נתמקד במעבר מהתיאוריה לעולם המעשה, ונתנסה בפועל בעבודה בתחום. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תתלוו לפגישת ייעוץ עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים המובילים בארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן