כמה זמן לוקח ללמוד לימודי ביטוח?

לימודי ביטוח לוקחים בערך שנתיים והם כוללים קורסים מקצועיים המכינים אתכם בצורה מלאה להכשרה בתחום. לימודי ביטוח אלמנטרי מתקיימים בשני מסלולים מרכזיים, הביטוח הפנסיוני והביטוח האלמנטרי. במסגרת הלימודים תצטרכו לעבור את אותם ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהמסלולים.

סוכני ביטוח יכולים לעבוד כעצמאים או כשכירים ובתחום הפנסיוני ניתן גם לעבוד כיועצים או משווקים פנסיוניים. סוכני ביטוח שעובדים כעצמאים עובדים על עמלת נפרעים ועמלת היקפים. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית לאחר סגירת פוליסת ביטוח עם הלקוח. עמלת נפרעים היא עמלה רב פעמית, המשולמת כאחוז מהעסקה.

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים יכולים לעבור הכשרות נוספות במהלך השנים שיאפשרו להם להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. תוכלו תמיד לשלב בין הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי או להוסיף הכשרות נוספות כגון תכנון פרישה או כל הכשרה אחרת בהתאם.
לדוגמה, לימודי תעודה בביטוח חיים מספקים כלים נוספים ומתקדמים לסוכנים, מה שמאפשר להם להתמחות בתחום מסוים ולהציע שירותים רחבים יותר ללקוחותיהם.

כמה זמן לוקח ללמוד לימודי ביטוח?

שילוב בין ביטוח אלמנטרי לפנסיוני

השוני בין המסלול הפנסיוני לאלמנטרי הוא בסך הכל בשני המבחנים המקצועיים. כמו כן, בכל אחת מההכשרות תצטרכו לעשות סטאז' מתאים. במהלך הקריירה המקצועית שלכם תוכלו תמיד להוסיף עוד הכשרה בביטוח ולהגדיל באופן משמעותי את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

תעודה משולבת של סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מאפשרת לכם לפנות לקהל לקוחות גדול יותר ולתת שירות בכל תחומי הביטוח המרכזיים הנדרשים כיום בשוק.

האם המכללה עוזרת לבוגרים למצוא עבודה בתחום?

אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא עבודה בתחום. לאחר שסיימתם את כל המבחנים ועברתם את הסטאז' המתאים, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. בפורטל שלנו מתפרסמים מדי יום ביומו עשרות הצעות עבודה אטרקטיביות במיוחד עבורכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן