כמה זמן לימודים יועץ משכנתאות

יועצי משכנתאות מספקים שירות מקצועי ואישי לאלפי לקוחות מדי שנה. בשנים האחרונות הביקוש ליועצים מקצועיים נמצא במגמת עלייה, ואיתו הדרישה ללימודים מתאימים בתחום. המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעות תוכניות לימודים שונות בייעוץ משכנתאות במגוון רחב של מסלולים והכשרות מתאימות. ייעוץ משכנתאות אינו נמצא תחת רגולציה של הרשויות. אבל לימודים במכללה מוכרת עם תעודת סיום קורס, היא יתרון משמעותי בשוק העבודה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס בייעוץ משכנתאות, המורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס שלנו תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בפועל בחישובים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. אצלנו תלמדו איך לחשב את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות, ולנהל את המשא ומתן מול הבנקים. במסגרת ההכשרה שלנו תתלוו ליועץ משכנתאות בכיר לפגישה באחד הבנקים המובילים בארץ.

כמה זמן לימודים יועץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות, אפשרויות תעסוקה בתחום

לימודי ייעוץ משכנתאות מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר. הלימודים אצלנו הם בדגש פרקטי המכין אתכם לעבודה בתחום בכל רבדי המקצוע. 

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. ההכשרה בתחום מתאימה גם עבור עצמאים בתחום הפיננסי או הפנסיוני, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלהם. סוכני ביטוח שהעמלות שלהם נשחקו עם השנים, והרגולציות מקשות עליהם למצוא לקוחות חדשים, יכולים בעזרת ייעוץ משכנתאות להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה. מעוניינים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות בבנק? במכללה שלנו לומדים רואי חשבון ומומחים לכלכלת המשפחה ועוד אנשי מקצוע נוספים, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ולשדרג את בית העסק. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא ולשמוע על מועדי ההרשמה הבאים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן