כמה זמן לימודי סוכן ביטוח?

סוכני ביטוח צריכים לעבור הכשרה מקיפה לצורך ההסמכה בתחום. סוכנים פנסיוניים ואלמנטרים צריכים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים שונים בכל אחד מהתחומים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. לימודים עבור ההכשרה לוקחים בדרך כלל בין שנה וחצי לשנתיים, תלוי בקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר מעבר בהצלחה של ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל בסטאז' ולסיים אותו בו זמנית עם סיום הלימודים. 

לימודי סוכן ביטוח עוזרים לכם לעבור את המבחנים בהצלחה. הלימודים מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים, ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום. במכללה שלנו יש לנו תוכנית לימודים מקיפה בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, כולל אפשרות לשלב בין שני התחומים. אצלנו תוכלו להוציא תעודה משולבת בביטוח פנסיוני ואלמנטרי. 

כמה זמן לימודי סוכן ביטוח

אפשרויות התעסוקה בביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לאחר סיום הלימודים וההכשרה בביטוח פנסיוני, תוכלו לעבוד כמשווקים, יועצים או סוכני ביטוח פנסיוניים. משווקי ביטוח פנסיוני עובדים במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות. התפקיד שלהם הוא לשווק עבור הלקוחות את הפוליסות מטעם חברות הביטוח, והם מרוויחים עמלות על העסקה. היועצים נותנים שירות אובייקטיבי ללקוחות הם אינם עוסקים במכירה או שיווק. סוכני ביטוח פנסיוניים מעניקים שירות כולל ומקיף ללקוחות בכל הנוגע לתוכניות החסכון שברשותם. רוצים לדעת כמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי?

 סוכנים אלמנטרים אחראים על כל ביטוחי הרכוש ועל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בכל הביטוחים המוכרים לנו, רכב, דירה, ביטוח תאונות אישיות וביטוחים רבים נוספים. סוכני ביטוח אלמנטרי יכולים בהמשך הקריירה שלהם להתרחב ולעסוק גם בביטוחים נוספים כגון, ביטוח קבלנים וביטוח עסקים קטנים. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן