כמה מרוויח יועץ משכנתאות בבנק?

יועצי משכנתאות לימודים ותנאי קבלה

יועצי משכנתאות עוזרים לזוגות צעירים וללקוחות נוספים, להגשים את החלום לקניית דירה.

במסגרת התפקיד שלהם, הם בודקים לעומק את יכולת ההחזר החודשית של הלקוח. בהתאם למאזן ההכנסות וההוצאות של הלקוחות הם מנסחים את הבקשות עבור הבנקים, ובונים את תמהיל המשכנתא המתאים. המטרה של יועץ משכנתאות היא לדאוג לכך שהתשלומים החודשיים של הלקוח, ישקפו את יכולת ההחזר שלו.

יועצי משכנתאות לומדים את התחום במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס מקצועי בתחום ללא תנאי קבלה מיוחדים וללא צורך בפסיכומטרי. קורס ייעוץ משכנתא שלנו מתאים עבור כל מי שרוצה להתמקצע בתחום, ולעבוד באחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה.

כמה מרוויח יועץ משכנתאות בבנק?
איפה עובדים יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, ישנם כמובן יועצים שעובדים כעצמאים. התחום מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע שיש להם כבר עסק עצמאי בתחום הביטוח והפיננסים, והם מחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. במסגרת ההכשרה שלנו בתחום אנחנו מכינים אתכם בצורה מעשית לעבודה עם לקוחות, ובודקים ביחד אתכם מהן אופציות התעסוקה ההולמות ביותר את הצרכים שלכם. בהתאם לכך, יועצי המכללה שלנו עומדים לשירותכם בכל עת, בנוגע לכל שאלה בנידון.

יועץ משכנתאות שכר ותנאי עבודה

יועצי משכנתאות שעובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים מרוויחים שכר התחלתי שנע בין 7000 ש"ח עד 10,000 ש"ח בשנים הראשונות, לאחר מכן השכר מטפס בהדרגה. התנאים בעבודה במסגרת הבנקים מספקים עבורכם ביטחון תעסוקתי כולל כל ההטבות הפנסיוניות המגיעות לכם במסגרת החוק. במידה ותחליטו לעבוד כעצמאים השמים הם הגבול מבחינת השכר והתנאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן