כמה מרוויח יועץ משכנתאות לחודש?

השכר של יועצי משכנתאות נקבע כמובן בהתאם למקום העבודה, לתפקיד, לוותק ופרמטרים רבים נוספים. יועץ מתחיל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, יכול להרוויח בין 7000 ש"ח עד 10,000 ש"ח בחודש. שכר נאה להתחלה עבור מקצוע שרוכשים בכמה חודשים בלבד. השכר כמובן עולה בהדרגה עם הוותק ועם הניסיון. הכסף הגדול נמצא בעבודה כעצמאים, שם תוכלו לגבות עמלות עבור הייעוץ שלכם. ככל שתחסכו עבור הלקוחות בתשלומי המשכנתא החודשיים כך תגדילו את העמלות שלכם. 

יועצים מקצועיים שעובדים ביעילות יכולים להגיע לסכומים משמעותיים כל חודש. בנוסף לכך, חלק מהיועצים עובדים כבר כעצמאים בתחומים משיקים כגון ביטוח פנסיוני או ייעוץ לכלכלת המשפחה. יועצים שיש להם כבר עסק מחפשים דרכים יצירתיות להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה, וייעוץ משכנתאות היא תוספת להכנסה החודשית עבורם. 

בכל מקרה לפני הלימודים בתחום חשוב ביותר לבדוק לעומק מה אתם לומדים ומה אתם מקבלים בסיום ההכשרה. אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו תוכנית לימודים מקיפה בייעוץ משכנתאות עם תעודת סיום קורס ייעוץ משכנתא של המכללה. הלימודים אצלנו מכשירים אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע.

כמה מרוויח יועץ משכנתאות לחודש

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

לימודים ייעוץ משכנתאות אצלנו במכללה משלבים בין הפן התיאורטי למעשי. בהתאם לכך, אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מעולים שיעבירו עבורכם את חומר הלימוד. מלמדים אצלנו מנהלי אשראי ממספר בנקים ועורכי דין מובילים מתחום המקרקעין. בנוסף לכך, אנחנו מספקים עבורכם מעין התמחות עם יועצים ומנהלי תיקים. כמו כן, במהלך הלימודים תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים. אצלנו תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים בשוק כולל בניית תמהיל משכנתא אידיאלי עבור הלקוחות שלכם. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן