?כמה מרוויח משווק פנסיוני

כמה מרוויח משווק פנסיוני? שכר משווק פנסיוני משתנה בהתאם לגורמים רבים, כולל ניסיון, וותק, גודל החברה בה האדם מועסק, והישגים אישיים. שכר משווק פנסיוני מתחיל מ-7,000 ש"ח לחודש, ומגיע עד ל-18,000 ש"ח לחודש עבור מומחים בתחום.
משווקים פנסיוניים צעירים ומתחילים בדרך כלל מרוויחים שכר בסיס, עם תוספות של בונוסים ועמלות על מכירות. עם הזמן והניסיון, הם יכולים להעלות את שכר הבסיס ולהגדיל את התוספות על השכר.
משווקים פנסיוניים העובדים בחברות גדולות יחסית נוטים להרוויח יותר מאשר עובדים בחברות קטנות. כמו כן, מומחים בתחום, כגון יועצים פנסיוניים מוסמכים, נוטים להרוויח משכורות נאות ביותר.

הדרך שלך להצלחה בתחום השיווק הפנסיוני

רוצה להפוך למשווק פנסיוני מבוקש? עם השכלה מקצועית וניסיון מעשי, תוכל להשיג שכר גבוה ואפשרויות קידום רבות. במכללת אורין שפלטר, תקבל את ההכשרה המקצועית והמעשית הנדרשת כדי להצליח בתחום. אנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, וכן קורסים פרקטיים לעבודה עם לקוחות.
אנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, שהינם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. הם יעזרו לך להבין את החומר בצורה הטובה ביותר ולרכוש את הידע והכישורים הדרושים כדי להצליח בתחום.

?כמה מרוויח משווק פנסיוני
הרשמה למסלול הלימודים של שיווק פנסיוני

הלימודים במסלול של שיווק פנסיוני אינם דורשים תנאי קבלה מיוחדים. לימודים בשעות הערב אורכים בין שנה וחצי לשנתיים וזאת בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר העמידה בארבעת המבחנים במקצועות היסוד ניתן להתחיל מיידית בסטאז' שאורכו חצי שנה.

מכללת אורין שפלטר הינה המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית והיא מציעה את תוכנית הלימודים המקיפה בתחום השיווק הפנסיוני. אנחנו מתגאים באחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

מעוניינים להצטרף לשורות הלומדים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן