כמה מרוויח סוכן ביטוח אלמנטרי

סוכני ביטוח אלמנטרים עובדים בעיקר כעצמאים מול מספר חברות וסוכנויות ביטוח. הסוכנים עובדים על עמלות והשכר שלהם נקבע בהתאם לניסיון המקצועי שלהם בתחום. הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל הביטוחים המוכרים לכולנו. ביטוחי רכב ודירה, ביטוח עסק ורכוש, ביטוח תאונות אישיות, ועוד שורה ארוכה של ביטוחים תקופתיים הנדרשים עבור כלל האוכלוסייה. סוכני ביטוח אלמנטרים שבנו לעצמם תיק לקוחות רציני, יכולים להרוויח סכומים משמעותיים מדי חודש בחודשו.

הסוכנים האלמנטרים נדרשים לעבור הכשרה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. על הסוכנים לעבור שישה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, כל מי שרוצה לעבור את ההסמכה צריך לעשות סטאז' של חצי שנה.

במידה ואתם מעוניינים לעבוד בתחום, יש לנו עבורכם מסלול מעולה בביטוח אלמנטרי, המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. המסלול שלנו בנוי משישה קורסי הכנה לכל אחד מהמבחנים. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסיום לימודי תעודה ביטוח חיים למצוא עבודה בתחום. המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר, והרוב המוחלט של הסטודנטים שלמדו אצלנו ביטוח אלמנטרי אכן עובדים כסוכנים בפועל.

כמה מרוויח סוכן ביטוח אלמנטרי
לימודים עבור סוכן ביטוח פנסיוני

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים בביטוח פנסיוני, המכין אתכם בצורה מלאה למבחנים הנדרשים. במסגרת ההכשרה בביטוח פנסיוני ארבעת המבחנים במקצועות היסוד זהים למבחנים עבור ביטוח אלמנטרי. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים נוספים וסטאז' של חצי שנה. במידה ותרצו, תוכלו לשלב בין לימודי ביטוח אלמנטרי ולהוציא רישיון עבודה בשני התחומים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה. אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן