כמה מרוויח סוכן ביטוח ימי

סוכן ביטוח ימי ואווירי הוא אחד המקצועות החשובים ביותר בעולם הביטוח, והוא מיועד עבור ביטוח סחורה ומטענים וכלי רכב. יבואנים ויצואנים וכל מי שעוסקים במסחר בים או באוויר, חייבים לבטח את המטען שלהם. בנוסף לכך, הביטוח הימי והאווירי נועד עבור ביטוח כלי שיט שונים כגון יאכטות, סירות ואופנועי ים. רוב סוכני הביטוח הימיים עוברים הכשרה מיוחדת בתחום, בנוסף להכשרה שלהם בביטוח כללי.

סוכני ביטוח אלמנטריים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה, הכוללת מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הסוכנים נדרשים לעבור שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, על הסוכנים לעשות סטאז' של חצי שנה. ההכשרה בביטוח ימי עבור סוכני ביטוח אלמנטרים, כוללת שנת לימודים נוספת, במהלכה עליהם לעבור מבחן מתאים מטעם הממונה על הביטוח במשרד האוצר. השכר עבור העבודה כסוכן ביטוח משתנה משמעותית עבור שכירים או עצמאים. בכל מקרה נתון ניתן לקבל אצלנו במכללה פרטים נוספים על כל אפשרויות התעסוקה בתחום ועל השכר הריאלי הממוצע במשק.

כמה מרוויח סוכן ביטוח ימי
הכנה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר

במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלולי לימוד ביטוח פנסיוני המכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו מלמדים קורסי הכנה עבור כל המבחנים בביטוח אלמנטרי ופנסיוני, בנוסף להכשרות מתאימות בתחום הביטוח הימי והאווירי. הלימודים אצלנו מתקיימים ברמה הגבוהה ביותר שניתן עם צוות מרצים מקצועי שמגיע מעולם הביטוח, עם נסיון רב שנים בעבודה בשטח. הלימודים במכללה נלמדים במתכונת מקוונת או פרונטלית לבחירתכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של מסלול לימודי ביטוח פנסיוני או אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן