כמה מרוויח סוכן ביטוח רכב

ביטוח רכב נכלל במסגרת הביטוח האלמנטרי, לכן הסוכנים המוסמכים לתת שירות בתחום הם סוכני ביטוח אלמנטריים, שעברו את ההכשרה המתאימה. השכר של הסוכנים משתנה כמובן בהתאם לוותק במקום העבודה, ובהתאם לפרמטרים נוספים הקשורים לשירות הניתן ללקוח. חלק מהסוכנים עובדים כשכירים במסגרת החברות הגדולות ביותר בשוק, וחלקם עובדים כעצמאים.

הסוכנים האלמנטריים אחראים על כל הביטוחים המוכרים לכל אחד מאיתנו, ביטוחי דירה ורכב, עסק ורכוש, ביטוח תאונות אישיות וביטוחים נוספים. בהמשך הקריירה המקצועית, ניתן להרחיב את היריעה ולהוסיף התמחות בתחומים מורכבים יותר כגון ביטוח קבלנים או ביטוח עסקים קטנים או גדולים, ולהגדיל בצורה הזאת את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

ההכשרה בתחום האלמנטרי כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים, בנוסף לכך תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול מיוחד עם קורס ביטוח אלמנטרי הכנה לכל המבחנים הנדרשים, כולל עזרה מקצועית במציאת הסטאז' המתאים. הלימודים במכללה מכינים אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

כמה מרוויח סוכן ביטוח רכב
לימודי ביטוח אלמנטרי תנאי קבלה ותוכנית לימודים

לימודי ביטוח אלמנטרי מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, וללא צורך בפסיכומטרי. הלימודים מתאימים עבור כל אחד מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מכניס, ולעבוד באחד התחומים המתגמלים ביותר בשוק העבודה. תוכנית הלימודים המקיפה שלנו מכינה אתכם לכל אחד מהמבחנים הנדרשים בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, יסודות הביטוח, ביטוח תאונות וביטוח רכוש. המסלול שלנו לוקח בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר סיום ארבע המבחנים במקצועות היסוד תוכלו להתחיל את הסטאז' שאורכו חצי שנה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן