כמה משכורת של סוכן ביטוח עצמאי?

סוכני ביטוח עצמאים עובדים על עמלות על עסקאות מטעם חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. הסוכנים עובדים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים. התשלום החודשי של סוכני הביטוח נקבע בהתאם למספר העסקאות אותם הם מבצעים בכל חודש וגודל העמלות על כל עסקה.

עמלת היקפים

עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית המשולמת לסוכן הביטוח, על סגירת העסקה עם הלקוח. הסוכנים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים, ועל כל פוליסה שהם מוכרים הם מקבלים עמלה כנגזרת של הפרמיה. פרמיה בעולם הביטוח הוא התשלום הניתן על ידי הלקוח תמורת פוליסת הביטוח הספציפית, ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח בריאות או כל ביטוח אחר כנדרש.

עמלת נפרעים

עמלת נפרעים היא תשלום עבור ביצוע העסקה המשולם מדי חודש בחודשו. העמלה משולמת כל עוד הפוליסה שהסוכן מכר ללקוח תקפה. סוכני ביטוח עצמאים יכולים להרוויח סכומים משמעותיים על כל עסקה, ועם צבירת ניסיון בתחום השכר החודשי הולך ועולה בהדרגה. סוכני ביטוח אלמנטרים ופנסיוניים, הם מצרך מבוקש מאוד בשוק התעסוקה. בהתאם לכך, מדי שנה אלפי סוכני ביטוח חדשים מצטרפים לשוק העבודה.

כמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי

לימודי סוכן ביטוח

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, צריכים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הסוכנים נדרשים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים זהים בכל אחד מהמסלולים, ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמקצועות. בסיום ההכשרה התיאורטית תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה. ניתן להתחיל את הסטאז' לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד. לימודים ביטוח פנסיוני בתחום נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

מכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי, מלמדת את כל קורסים מומלצים לעבודה ההכנסה הנדרשים עבור המבחנים. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה!

דילוג לתוכן