כמה סוכני ביטוח יש בישראל?

כל מי שמעוניין ללמוד ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, שואל את עצמו בוודאי כמה סוכני ביטוח יש בישראל, האם המקצוע אכן משתלם, והאם בסופם של הלימודים אוכל למצוא עבודה ולהשתלב בתחום. קודם כל בנוגע למספר הסוכנים המורשים בישראל, מדובר באלפי סוכנים הנותנים שירות מקצועי לעשרות אלפי אנשים מדי שנה. עכשיו בנוגע למקצוע עצמו, אם אתם רואים את עצמכם עובדים בתחום ומספקים שירות בתחום הביטוח האלמנטרי או הפנסיוני ללקוחות, תמיד תוכלו למצוא עבודה בתחום. האופציה המועדפת על סוכני ביטוח רבים היא לעבוד כעצמאים, לאחר רכישת ניסיון מתאים בחברות ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

לימודי ביטוח תנאי קבלה ומסלול לימודים

לימודי ביטוח אלמנטרי מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, מדובר במסלול לימודים המכין אתכם בצורה מלאה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטריים, תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות את כל הקורסים הנדרשים עבור המסלול של סוכני ביטוח, ומאפשרים לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה. אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר.

כמה סוכני ביטוח יש בישראל?

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?

הגעתם להחלטה שלימודי סוכן ביטוח הם הלימודים המתאימים עבורכם? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך פגישת הייעוץ נפרוש בפניכם במלואה את תוכנית הלימודים, ונסביר לכם על כל האופציות העומדות בפניכם מייד עם סיום ההכשרה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו עוזרים לבוגרים שלנו למצוא עבודה עם סיום הלימודים והסטאז'. בהתאם לכך, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם, שם תקבלו מדי היום הצעות מהחברות והסוכנויות המובילות בארץ.

דילוג לתוכן