כמה עולה לימודי ייעוץ משכנתאות?

לימודי ייעוץ משכנתאות מכינים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. יועצי משכנתאות משרתים אלפי לקוחות מדי שנה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, ומעניקים להם את ההזדמנות לרכוש דירה.

היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות עבור הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. בהתאם לכך, יועצי משכנתאות יושבים עם הלקוח ובודקים לעומק בהתאם לכל הנתונים שבידם, מהי יכולת ההחזר הריאלית של המשכנתא.

לימודי ייעוץ משכנתאות אינם עסק יקר ובשביל לקבל הצעת מחיר מלאה על הקורס שלנו אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. המחיר משתנה בהתאם לפורמט הקורס, מקוון או פרונטלי. הקורס המקיף והיסודי שלנו מכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה עם לקוחות ומקנה לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה.

כמה זמן נמשכים לימודי ייעוץ משכנתאות?

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים, בני ארבע שעות אקדמיות למפגש, במהלך הלימודים תתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות, ותתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. במהלך הלימודים תגישו עבודה מסכמת ותעברו מבחן סיום קורס. לאחר סיום כל החובות הנדרשות, תקבלו תעודת יועץ משכנתאות מטעם המכללה.

הלימודים מתקיימים ללא כל תנאי קבלה מוקדמים. כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע לחיים ולעבוד בתחום, מוזמן להצטרף אלינו ללימודים במכללה.

כמה עולה לימודי ייעוץ משכנתאות?
מה לומדים בקורס ייעוץ משכנתאות?

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין במכללת אורין שפלטר הוא קורס מקיף ויסודי המכיל את כל הנדרש בשביל להתמקצע בתחום. אצלנו תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועל היתרונות והחסרונות של כל מסלול, תרכשו ידע בנוגע להתנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים, תלמדו על מחזור משכנתא ועל כל הביטוחים הנדרשים עבור ההלוואה ועוד נושאים רבים נוספים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן