כמה עולה לימודי ייעוץ פנסיוני?

קרן פנסיה מאפשרת לפורשים לחיות בכבוד בזמן היציאה לגמלאות. המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק הם, קרנות הפנסיה, ביטוחי מנהלים וביטוחים לעצמאים, קופות גמל, קרנות השתלמות וקופות גמל להשקעה. תכנון וייעוץ פנסיוני עוזר למבוטחים לנהל בצורה נכונה את כל החסכונות וכספי הפיצויים.

יועצים פנסיוניים נדרשים להכשרה מקצועית מטעם המדינה. בשביל לעבוד כיועצים, אתם צריכים לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. לימודי ההכנה מתקיימים במסגרת המכללות השונות בכל רחבי הארץ, כל מכללה מציעה מסלול לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים משל עצמה.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים אונליין ייחודי, המקיף את כל רבדי המקצוע. אצלנו תרכשו ידע תיאורטי וכלים מעשיים לעבודה בפועל עם לקוחות. במהלך הלימודים נכין אתכם לכל אחד מהמבחנים, ונעזור לכם למצוא את הסטאז' המתאים. מכללת אורין שפלטר גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, הנדרשים לצורך ההסמכה.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר מלאה לצורך הלימודים וההכשרה בתחום? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

כמה עולה לימודי ייעוץ פנסיוני?
לימודים והכשרה בתחום הפנסיוני

ההכשרה בתחום הפנסיוני היא עבור עבודה כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. במסגרת לימודי ביטוח פנסיוני בצפון תוכלו לבחור בכל אחד משלושת המסלולים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים, המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרי חיסכון פנסיוני והם עובדים בדרך כלל מטעם מספר חברות ביטוח וסוכנויות. סוכני הביטוח מספקים שירות כולל ומקיף בכל רבדי המקצוע.

רוצים לקבל מידע נוסף על ההכשרה שלנו בתחום הפנסיוני, ועל אפשרויות התעסוקה בתחום? התקשרו אלינו עוד היום או קבעו פגישה עם יועצי הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל שעות הפעילות של המכללה.

דילוג לתוכן