כמה עולה ללמוד ייעוץ פנסיוני?

לפני שנענה על השאלה כמה עולה ייעוץ פנסיוני, צריך קודם כל להבין מהי מסגרת הלימודים בתחום. ייעוץ פנסיוני דורש מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההכשרה בתחום, תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. לימודי ייעוץ פנסיוני בחיפה מתקיימים במסגרת של לימודי הכנה לכל המבחנים הנדרשים.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את תוכנית הלימודים המקיפה ביותר בתחום עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים. המסלול שלנו מתקיים באופן פרונטלי או דיגיטלי בהתאם לדרישות הסטודנט והמחיר מחושב בהתאם. בנוסף לכך, חלק מהסטודנטים זכאים לפטור על חלק מהקורסים.

בשביל לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית עבורכם אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

 כמה עולה ללמוד ייעוץ פנסיוני?
מהן אפשרויות התעסוקה עבור יועצים פנסיונים?

יועצים פנסיוניים עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, ניתן כמובן לעבוד גם כעצמאי בתחום לאחר רכישת הניסיון המתאים. התפקיד של היועצים הוא לספק ללקוח שירות בכל הנוגע לקופות גמל, קרנות השתלמות וכל החסכונות הפנסיוניים. המסלול עבור יועצים פנסיוניים מתקיים לצד המסלול עבור סוכני ביטוח ומשווקים. ההכשרה עבור יועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים היא אותה הכשרה. השוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור כל אחד מהמקצועות.

המשווקים עובדים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח בשיווק ומכירה של מוצרי ביטוח ללקוחות. סוכני הביטוח הפנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים על עמלת נפרעים ועמלת היקפים והם מספקים שירות כולל ומקיף ללקוחות בתחום.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

עכשיו לאחר שאתם יודעים על מסלול הלימודים, אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ במכללה או לשיחת טלפון עם אחד היועצים שלנו. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, עם תוכנית לימודים מקיפה בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, ובכל המקצועות הנדרשים בסוכנויות הביטוח השונות כגון חתמים ורפרנטים.

דילוג לתוכן