כמה עולה קורס השקעות נדל"ן?

קורס השקעות נדל"ן מתאים עבור אנשים עם כסף פנוי שמעוניינים להתחיל להשקיע בתחום. קורס השקעות מומלץ מתאים גם עבור אנשים שרוצים לעבוד ביזמות נדל"ן או לייעץ לאחרים בנוגע להשקעות בטוחות ומניבות. הקורסים השונים ברחבי הארץ, מתמקדים בעיקר בסקירה של כל מסלולי ההשקעה הנמצאים כיום בשוק, כולל לימוד מעמיק של כל המונחים הנדרשים לעבודה בתחום. המחיר עבור הקורסים משתנה בין מכללה למכללה.

המכללה שלנו, אורין שפלטר, מלמדת כבר שנים רבות קורס השקעות נדל"ן המכשיר אתכם להתמודדות עם כל השקעה. במהלך הקורס אנחנו שמים דגש מיוחד על התאמת ההשקעה למשקיע, המטרה שלנו היא שכל אחד מכם ימצא את אפיק ההשקעות ההולם ביותר את הצרכים שלו. לכן, אנחנו מלמדים את כל החומר התיאורטי הנלמד בזיקה לאינטרס שלכם כמשקיעים, מתוך ניתוח של כל העסקאות על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהם, ופריסה מלאה של כל הסיכונים הנלווים לכל עסקה. ישנם משקיעים שאוהבים לקחת סיכונים וישנם משקיעים סולידיים יותר שמעדיפים ללכת על בטוח. אנחנו בונים את קורס שוק ההון למתחילים און ליין שלנו בהתאמה לכל אחד מסוגי המשקיעים.

כמה עולה קורס השקעות נדל"ן?
קורסים ללא דרישה מוקדמת במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו שורה שלמה של הכשרות מעשיות ללא דרישות מוקדמות מיוחדות. יש לנו הכשרות בתחום הנדל"ן והמשכנתאות, וקורסים מקצועיים בתחום הביטוח עבור רפרנטים וחתמים, ללא צורך בפסיכומטרי. הכשרות קצרות טווח לוקחות בדרך כלל כמה חודשים בלבד ולאחריהן תוכלו לעבוד במקצוע אותו למדתם. אחת ההכשרות הפופולאריות אצלנו במכללה היא קורס ייעוץ משכנתאות, שמכשיר אתכם לעבודה במסגרת הבנקים או כעצמאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים במכללה? פנו אלינו עוד יום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן