כמה עולה קורס חיתום רפואי

חברות ביטוח המספקות שירות של ביטוח רפואי לחו"ל, צריכות להעריך את מידת הסיכון של המבוטח. כל מבוטח בחברות הביטוח הוא מקרה ספציפי הנקבע בהתאם לתנאים מתאימים, גיל, מצב רפואי וכל קריטריון אחר כנדרש. החתמים הרפואיים הם אלו שאחראים על התאמת הפוליסה למבוטחים, בהתאם לרמת הסיכון. תפקידו של החתם הרפואי לבדוק האם הפוליסה מתאימה לאדם, והאם היא משתלמת עבור חברת הביטוח. חברות הביטוח והסוכנויות מעוניינות לקחת סיכון מחושב בהתאם לכל הפרמטרים הנדרשים להערכת מצבו הבריאותי של הלקוח, ולשם כך הם זקוקים לעזרתם של החתמים.

החתמים לומדים את המקצוע במכללות השונות ברחבי הארץ במסגרת קורס של חיתום רפואי, המעניק להם תעודת סיום קורס חיתום ביטוח אלמנטרי ואפשרות לעבוד בתחום במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

כמה עולה קורס חיתום רפואי
קורס חיתום רפואי במכללת אורין שפלטר

קורס חיתום עסקי במכללת אורין שפלטר נמשך חמישה חודשים, והוא מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. הקורס מתאים במיוחד עבור אנשים שמעוניינים להשתלב בעבודה מקצועית בחברות הביטוח. תנאי הקבלה הם הכשרה בתחום הביטוח כחתמים כלליים או ניסיון קודם בעבודה בחברות ובסוכנויות הביטוח השונות. בכל מקרה נתון, אתם יכולים לפנות אלינו בנוגע לתנאי הקבלה ולמחיר המדויק עבור מסלול הלימודים.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בארץ בתחום הביטוח והפיננסים, עם מסלולי לימוד מקיפים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים ועם קורסים עבור חתמי ביטוח כללי, חתמים רפואיים והכשרה מקצועית עבור רפרנטים בתחום הביטוח.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל מסלולי הלימודים שלנו או מידע ספציפי בנוגע למקצוע המועדף עליכם? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. המכללה שלנו עושה את המיטב בשביל למצוא עבור כל סטודנט את מסלול הלימודים ההולם ביותר את הצרכים שלו. בהתאם לכך, הקורסים שלנו מתקיימים במתכונת פרונטלית ודיגיטלית עם לימודי ערב עבור סטודנטים שאינם יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה.

דילוג לתוכן