כמה עולה קורס יועץ השקעות

אחד התחומים הכי מבוקשים בשוק ההון הוא יועץ השקעות. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, או במוסד פיננסי מתאים. יועצי השקעות עוזרים ללקוחות למצוא את האפיקים הרלוונטיים והמשתלמים ביותר עבורם. היועצים חייבים להתאים את ההשקעות למשקיע, ליכולות הפיננסיות שלו והכסף הפנוי העומד לרשותו.

ישנם לקוחות שאוהבים לקחת סיכונים ולהשקיע בגדול, וישנם משקיעים סולידיים יותר שכל סיכון מכניס אותם לחרדה. לכן, ייעוץ השקעות דורש לא רק ידע מקצועי אלא יכולת בין אישית גבוהה. היועצים נדרשים להבין את הפסיכולוגיה של המשקיעים ואת הצרכים הספציפיים שלהם בנוגע לכל השקעה.

הידע הנדרש מהיועצים משתרע על פני קשת רחבה של תחומים. עליהם להיות בקיאים בכל המגמות השולטות בשוק בכל רגע נתון, עליהם להבין בכלכלה וחשבונאות ולהיות מסוגלים לבנות ולנתח בצורה מלאה את תיקי ההשקעות של הלקוחות. היועצים הם אנשי מקצוע אובייקטים שתפקידם ניטראלי. הם אינם משווקים ללקוחות השקעות מתאימות במסגרת בית העסק שבו הם עובדים, והם לא מנהלים בעצמם את תיקי הלקוחות. הלימודים בתחום דורשים הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך. לימודי ביטוח וייעוץ השקעות כוללים מעבר של חמישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. המחיר של הקורסים השונים משתנה בהתאם בין מכללה למכללה.

רוצים לדעת את המחיר המדויק? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

כמה עולה קורס יועץ השקעות
לימודי ייעוץ השקעות במכללת אורין שפלטר

הלימודים במכללת אורין שפלטר מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך. קורסי ההכנה שלנו לכל מבחן מספקים עבורכם את כל התיאוריה הנדרשת. בנוסף לכך, לימודי ניהול תיקי השקעות מכינים אתכם לעבודה בפועל. הדגש שלנו הוא תמיד פרקטי והוא מתמקד במתן שירות אישי לכל לקוח והתאמת ההשקעה למשקיע. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח. בנוסף לייעוץ השקעות יש לנו מסלול מתאים גם עבור משווקי השקעות ומנהלי תיקים.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן