כמה עולה קורס יועץ משכנתאות?

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לקבל החלטות חשובות בנוגע למשכנתא ולתשלומים החודשיים. היועצים עובדים ביחד עם הלקוח בשביל לנסח את הבקשה עבור הבנקים, ולהשיג עבורם את התנאים הטובים ביותר. בהתאם לכך, יועצי משכנתאות בונים תמהיל משכנתא מתאים לכלכלת המשפחה. 

אחד הדברים החשובים ביותר הוא להתאים את המשכנתא ליכולת הפיננסית של הלקוח. לכן, היועצים יושבים ביחד עם הלקוחות ובודקים לעומק את ההכנסות שלהם ואת ההוצאות ואת הציפיות שלהם לעתיד. ייעוץ משכנתאות מאפשר לאלפי לקוחות מדי שנה, לקחת משכנתא בתנאים נוחים ולהגשים את החלום שלהם לקניית דירה. 

קורס ייעוץ משכנתא מכין אתכם לעבודה בתחום, ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לכך. המחירים של הקורסים שלנו משתנים בהתאם לפורמט הלימודים, פרונטלי או דיגיטלי. בכל מקרה נתון אתם כמובן מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. אתם יכולים להתקשר אלינו או לבוא לפגישת ייעוץ. 

כמה עולה קורס יועץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות קהל יעד ותנאי קבלה

ייעוץ משכנתאות מתאים עבור כל מי שרוצה לרכוש מקצוע מעניין ואטרקטיבי בזמן קצר יחסית. הקורס מתאים עבור אנשים ללא רקע קודם ועבור אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי. הקורסים שלנו מועברים על ידי מרצים מעולים, אנשי מקצוע בתחום המשכנתאות ובתחומים נוספים. בהתאם לכך, במהלך הקורס תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים. 

לימודי ייעוץ משכנתאות באינטרנט שלנו מנוהל ומפוקח על ידי התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל. מייד עם סיום הלימודים תקבלו תעודת סיום קורס לאחר מטלת הביניים והמבחן המסכם. הסטודנטים שלנו מקבלים יתרון משמעותי בשוק העבודה, ואת כל הכלים הפרקטיים לניהול נכון של כל סיטואציה עם לקוחות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן