כמה עולה קורס יועץ פנסיוני?

יועצים פנסיוניים עוברים הכשרה מקיפה לעבודה עם לקוחות. היועצים חייבים לעמוד במבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן היועצים צריכים לעשות סטאז' של חצי שנה. במסגרת ההכשרה שלהם הם צריכים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד ניתן להתחיל את הסטאז'. את כל התהליך הזה עוברים לאחר הרשמה לקורס ייעוץ פנסיוני כמו במכללת אורין שפלטר לדוגמא. בה תקבלו ארגז כלים וידע מעשי למוכנות מקסימלית לבחינות השונות לקבלת הרישיון.

בנוגע לעלות המדויקת של קורס ייעוץ פנסיוני אנחנו ממליצים לכם לבוא אלינו לפגישת ייעוץ. העלויות של הקורס יחושבו במהלך הפגישה בהתאם להשכלה הקודמת שלכם ולאופי הקורס. אנחנו מעבירים אצלנו במכללה קורסים מקוונים וקורסים פרונטליים, בהתאם לצרכים של הסטודנט. כמו כן תוכנית הלימודים נעה בין שלושה לארבעה סמסטרים בהתאם לזמן הפנוי ברשותכם. בהתאם לכך, יש לנו קורסי ערב המתאימים במיוחד עבור אנשים עובדים.

 אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי המכללה ולהתחיל את המסלול שלכם בייעוץ פנסיוני. בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם.

שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני, מסלולי לימוד והכשרה

ההכשרה בשיווק פנסיוני ובמסלול עבור סוכני ביטוח פנסיוניים, היא בדיוק אותה הכשרה כמו עבור יועצים. העניין הוא אפשרויות העבודה בסיום הלימודים ובכיוון המקצועי המתאים עבורכם. בשניהם מתקבל רישיון פנסיוני עם סיום הלימודים ומעבר בחינות הקבלה אשר ישקפו את הידע והניסיון שצברתם. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים כשכירים. המשווקים עובדים מול מספר בתי השקעות או סוכנויות וחברות ביטוח. הסוכנים הפנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים. רבים מהסטודנטים שלנו עובדים כסוכני ביטוח פנסיוניים. אבל כמובן שבשביל להתחיל את הקריירה שלכם כעצמאים, עדיף לרכוש קודם כל ניסיון בעבודה. 

אצלנו במכללה אתם מקבלים את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור את המבחנים בהצלחה ולמצוא את המסלול המתאים עבורכם. שירותי הייעוץ שלנו עומדים לרשותכם במהלך כל הלימודים. כמו כן אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו עם מציאת הסטאז' המתאים ובסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. 

דילוג לתוכן