כמה עולה קורס יועצי משכנתאות

מה המחיר עבור קורס יועץ משכנתאות?

קורס יועץ משכנתאות מכשיר אתכם לעבודה בתחום במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

המחיר עבור הקורסים השונים משתנה כמובן בהתאם למכללה בה בחרתם ללמוד את התחום.

במסגרת הלימודים במכללות השונות ברחבי הארץ, תרכשו כלים מעשיים לביצוע תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות שלכם. כמו כן, תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ותתנסו בחישובים מתאימים באמצעות מחשבון משכנתא וזכאות.

ההבדלים בין המסלולים השונים קשורים להיקף ההכשרה ומספר שעות הלימוד ולאיכות המרצים של המכללה. במכללה שלנו, אנחנו שמים דגש על איכות הוראה ברמה הגבוהה ביותר שניתן. המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן שטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה.

כמה עולה קורס יועצי משכנתאות
עבור מי מתאים הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות?

קורס יועץ משכנתאות און ליין שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים והוא מתאים עבור כל אחד מכם שרוצה לעבוד בתחום. קהל היעד הוא כל מי שמעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות במסגרת מוסד פיננסי או באופן עצמאי. הקורס מתאים עבור משקיעים ומתווכי נדל"ן המעוניינים לתת שירות נוסף ללקוח, משקיעים ויזמים בתחום הנדל"ן המעוניינים ללמוד למנף את כספם, סוכני ביטוח, המוכרים פוליסות ביטוח משכנתא (חיים ונכס) המעוניינים לתת שירות עודף ללקוח, כל רוכש דירה או בעל דירה הקיימת עליה משכנתא, שמעוניין לרכוש ידע וכלים בבניית תמהיל משכנתא.

מסלול הלימודים שלנו כולל חמישה עשר מפגשים כל מפגש בן ארבע שעות אקדמיות. בארבעה חודשים בלבד תוכלו לסיים את הלימודים ולקבל תעודת סיום קורס מטעם המכללה, לאחר עבודת סיכום קורס ובחינה סופית.

כיצד נרשמים לקורס יועצי משכנתאות?

תהליך ההרשמה מאוד פשוט פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו וקבעו פגישה במכללה! ניתן כמובן לבצע את כל ההרשמה באתר שלנו ולקבל עזרה טלפונית בנוגע לרישום בשעות הפעילות של המכללה.

דילוג לתוכן