כמה עולה קורס ייעוץ משכנתאות?

מתחילת שנות האלפיים צמחו בשוק העבודה מספר מקצועות שלא היו שם לפני כן. אחד המקצועות הכי מבוקשים שצמחו בשנים האחרונות, הוא ייעוץ משכנתאות. רבים מהלקוחות מודעים היום למשמעות של תשלומי הריביות עבור המשכנתא, והם מעוניינים להוריד באופן משמעותי את התשלום החודשי. בשביל לעשות זאת בצורה מקצועית, הם מוכנים לשלם ליועצים פרטיים בשביל לנסח את ההצעה עבור הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. 

קורס ייעוץ משכנתאות מחזיר את עצמו במהרה לאחר סיום הלימודים. לקורס יועצי משכנתאות מחירים משתנים בין מכללה למכללה, אך ברוב המקרים תהיו בטוחים שהתמורה שתקבלו מהקורס שווה את המחיר. העלות של הקורס נמוכה יחסית, ביחס לשכר הריאלי של יועץ משכנתאות מומחה. בכל מקרה אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים שלנו, בשביל לקבל את המחיר המדויק בהתאם למסלול שתבחרו. יש לנו מסלול של לימודי ערב ומסלול מקוון ועוד אפשרויות שונות עבור הסטודנטים שלנו.

כמה עולה קורס ייעוץ משכנתאות

לימודי יועץ משכנתאות, תנאי קבלה ותוכנית לימודים 

לימודי ייעוץ משכנתאות נפרשים על פני 15 מפגשים. כל מפגש בן שלוש וחצי שעות אקדמיות. הלימודים מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. במהלך הלימודים הסטודנט מתלווה לפגישת ייעוץ בבנק ולומד הלכה למעשה את המקצוע. היתרון המשמעותי של לימודים אצלנו במכללה, הוא ההכנה לעבודה בפועל. בהתאם לכך, יש לנו שורה ארוכה של מרצים שעובדים בפועל בתחום. אנחנו עובדים עם יועצי משכנתאות ואנשים מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המעניקים לכם הכשרה מעשית ברמה הכי גבוהה שניתן. במכללה שלנו היו בטוחים שלקורס יועץ משכנתאות מחיר משתלם לכל כיס שמעניק ידע וכלים רבים להתמקצעות בתחום שתסייע להחזר ההשקעה בזמן קצר יחסית.

הלימודים במכללה כוללים הרצאות פרונטליות, סימולציות ותרגילים ועבודה מעשית עם מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות. לאחר סיום הלימודים תקבלו תעודה משולבת מטעם המכללה בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. כמו כן תקבלו אישור לעבודה מול הבנקים, להגיש מולם בקשות למשכנתא.

מעוניינים בפרטים נוספים על הקורס ועל זמני הלימודים? פנו אלינו אל היועצים של המכללה.

דילוג לתוכן